تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی منصور هادی از جنگ‌افروزان در یمن


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قدردانی منصور هادی از جنگ‌افروزان در یمن
رئیس‌جمهور فراری یمن در دیدار با وزیر کشور عربستان، از کشورهای عضو ائتلاف موسوم به سعودی به دلیل آنچه که تحقق بخشیدن به اهداف عملیات «طوفان قاطعیت» در یمن خوانده است، قدردانی کرد.
روز نو : رئیس‌جمهور فراری یمن در دیدار با وزیر کشور عربستان، از کشورهای عضو ائتلاف موسوم به سعودی به دلیل آنچه که تحقق بخشیدن به اهداف عملیات «طوفان قاطعیت» در یمن خوانده است، قدردانی کرد.


به گزارش روز نو به نقل از «الیوم السابع»، «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن، دیروز در مقر اقامتش در ریاض با شاهزاده «محمد بن نایف بن عبدالعزیز» جانشین ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی دیدار کرد.


در حالی‌که تجاوز نظامی وحشیانه ائتلاف سعودی به یمن به شهادت و زخمی شدن هزاران غیرنظامی منجر شده است، ولی منصور هادی با بی‌توجهی به این موضوع و در تلاش برای القای پیروزی این ائتلاف علیه یمن، از «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی و تمام کشورهای همپیمان عربستان در جنگ علیه یمن تشکر و قدردانی کرد.


خبرگزاری دولتی عربستان (واس) نوشت عبد ربه منصور هادی در این دیدار به نمایندگی از ملت «برادر» یمن از کشور عربستان سعودی و همپیمانان آن به جهت موافقت با درخواست وی برای آغاز عملیات «بازگشت امید»، تشکر و قدردانی کرد.


منصور هادی همچنین از کمک 274 میلیون دلاری ملک سلمان به یمن تشکر و عنوان کرد این امر نشان دهنده مواضع پایدار و تاریخی عربستان سعودی در یاری رساندن به ملت یمن و حمایت از آن است.


شاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز، جانشین ولیعهد سعودی نیز در این دیدار امنیت عربستان سعودی و امنیت یمن را جداناپذیر توصیف کرد.




تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن