تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاظمی: هواداران سپاهان بر بازی این تیم تأثیر گذار بودند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کاظمی: هواداران سپاهان بر بازی این تیم تأثیر گذار بودند خبرگزاری پانا: سرمربی تیم راه آهن تهران پس از شکست مقابل سپاهان در لیگ برتر باشگاههای کشور، گفت: هواداران سپاهان در بازی این تیم تأثیر گذار بودند و در پیروزی این تیم نقش مهمی ایفا کردند.
۱۳۹۴ جمعه ۴ ارديبهشت ساعت 21:31

خبرگزاری پانا+کاظمی

به گزارش خبرگزاری پانا، فرهاد کاظمی پنجشنبه شب در نشست خبری افزود: در این بازی سپاهان که یکی از قطب های فوتبال ایران است، خوب بازی کرد و این بُرد را به این تیم و هوادران آن تبریک می گویم. وی با بیان اینکه تیم راه آهن در این بازی گلزن نداشت، افزود: شرایط سپاهان از تیم ما بهتر بود و توانست با بهره گیری از موقعیت های به دست آمده به گل برسد. کاظمی با بیان اینکه در تیم راه آهن تعدادی از بازیکنان کارهای تاکتیکی را درست اجرا نکردند، افزود: با این وجود، مشکلاتی مانند ورزش باد نیز در کار تیمی ما بی تأثیر نبود. سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران با بیان اینکه اگر این بازی در ورزشگاه شهر قدس انجام می شد شرایط دیگری رقم می خورد، گفت: با این حال امیدوارم سپاهان برای قهرمانی تلاش کند و سهمیه آسیا را به دست آورد. وی گفت: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و در این بازی نمی توانستیم حریف آنها بشویم؛ چون شرایط ما با آنها برابر نبود. کاظمی با ابراز خوشحالی از شرایط خوبی که تیم های اصفهانی در لیگ دارند، گفت: امیدوارم همیشه اصفهان قطب فوتبال ایران باشد؛ زیرا در زمان حاضر ذوب آهن و سپاهان قدرتمند هستند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن