تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798639938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری
کد خبر: ۴۹۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ - 24 April 2015


وزیر ورزش و جوانان، امروز (جمعه) با حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری با کادر فنی و ملی‌پوشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی صبح امروز به منظور بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان، در جمع اردونشینان حاضر شد و از تلاش قهرمانان ملی‌پوش این رشته ورزشی تمجید کرد. وزیر ورزش و جوانان در جمع وزنه‌برداران، کادر فنی تیم ملی، سرپرست و دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: قبل از هر چیز برای شما که فارغ از همه مسائل حاشیه‌ای برای سربلندی کشورتان تلاش می‌کنید آرزوی توفیق دارم. در ورزش همیشه حاشیه وجود دارد و این مسائل در آستانه انتخابات با توجه به رفت و آمدهایی که صورت می‌گیرید بیشتر هم می‌شود اما خوشحالم که در این شرایط، شما وزنه‌بردارها بی‌توجه به اتفاقات پیرامون فدراسیون در فضایی آرام مشغول تمرین هستید. یقین داریم این یکرنگی و انسجام باعث خواهد شد که نتیجه نهایی زحمات شما هم نتیجه بهتری باشد.

وی با اشاره به دشواری‌های تمرین در رشته وزنه‌برداری ادامه داد: وزنه‌بردار نیستم اما در آن زمان که ورزش می‌کردم گاهی اوقات دستی هم بر میله وزنه‌برداری می‌بردم و می‌دانم که این رشته چقدر سنگین و طاقت فرساست. با اطمینان می‌گویم اگر انگیزه اصلی شما افتخارآفرینی برای کشور و بالابردن پرچم ایران اسلامی در میادین بین المللی نبود، نمی‌توانستید این سختی‌ها را تاب بیاورید. در این میان رقیبان شما هم سخت در حال تمرین کردن هستند و همین موضوع می‌تواند انگیزه‌های شما را دوچندان کند.

وزیر ورزش و جوانان با هشدار نسبت به کارشکنی‌های احتمالی بیگانگان در عرصه ورزش خاطرنشان کرد: باید مراقب باشید. در دنیای وزنه‌برداری شاید برخی‌ها اعمال نظرهایی روی شما و کل تیم وزنه‌برداری ایران داشته باشند که باید تلاش کنید هیچ بهانه‌ای را به دست آنها ندهید. این امر مسیر نخواهد شد مگر با تلاش و پشتکار شما که در همین تمرینات به دست می‌آید. به همین دلیل من از شما می‌خواهم با جدیت و انگیزه بالا اردوهای تیم ملی را پیگیری کنید. خداوند هم جواب این زحمت بی‌دریغ شما را  خواهد داد.

گودرزی با بیان اینکه وزنه‌برداران الگوی بسیاری از جوانان ها هستید افزود: در همین اردوی وزنه برداری شما به عنوان معلم می‌توانید مسیر پیشرفت و ترقی را به جوانان‌های وزنه‌برداری که در سالن‌های مجاور مشغول تمرین کردند هستند یاد بدهید تا آنها هم مانند شما با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای در مسیر پیشرفت حرکت کنند.

محمود گودرزی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به درخواست یکی از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری مبنی براینکه وزنه برداران از اقشار کم درآمد جامعه هستند و نیاز هست که بیشتر مورد توجه قرار بگیرند گفت: معتقدم اکثر ورزشکاران از اقشار کم درآمد جامعه هستند. در مورد حمایت‌های مالی هم فکر  می‌کنم بهتر است در چارچوب آیین‌نامه های موجود و طبق قانون حرکت کنیم. ما طبق همین آئین نامه‌ها تا به امروز به تعهدات‌مان در قبال مدال آوران بازی‌های آسیایی، رقابت‌های جهانی و المپیک عمل کرده‌ایم، البته من از همه شما که برای خوشحالی دل مردم  زحمت می‌کشید کمال تشکر را دارم. وزنه‌بردارها نسبت به ورزشکاران در سایر رشته‌های ورزشی را می‌توان کم ادعا،خوش خلق و پرتلاش‌تر هستند و مردم هم این مسائل را درک می کنند. این را هم یادآور می‌شوم که ما هم حواس‌مان به شماهست و در جریان همه کاستی‌ها و نیازهای شما هستیم. در حال حاضر دولت به لحاظ اقتصادی در شرایط خاصی قرار دارد اما انشاالله با لغو تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، همه این نیازها هم مرتفع خواهد شد.

در ادامه بهداد سلیمی، قهرمان المپیک 2012 لندن با تشکر از وزیر ورزش و جوانان به خاطر حضور در محل اردوی تیم ملی و حمایت‌هایی که از ورزشکاران دارند، گفت: باید بگویم تمام نیازها مالی نیست و ما انتظار داریم که فدراسیون وزنه‌برداری از سوی وزارت ورزش و جوانان بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد تا با توجه به اهمیت مسابقات جهانی آمریکا و همینطور رقابتهای المپیک 2016 ریو، ملی پوشان با کمترین دغدغه فکری به تمرینات خود مشغول باشند. البته در همین مدت کوتاهی که طباطبایی به عنوان سرپرست فدراسیون حضور داشتند کارهای ارزشمندی صورت گرفته که جای تقدیر دارد و ما امیدواریم که این حمایت‌ها در آینده نیز به شکل مطلوب تری ادامه داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان هم قول مساعد داد که در راستای بهبود وضعیت اردوها، خوابگاه‌های تیم ملی و تغذیه مناسب ورزشکاران پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

گودرزی در پایان این بازدید از انسجام و هماهنگی خوبی که میان کادرفنی و ملی‌پوشان به وجود آمده ابراز خوشحالی کرد و یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر هماهنگی خوبی میان وزنه‌برداران و کادر فنی وجود دارد و این مجموعه با انسجام خوبی در حال تمرین کردن است. ما هم تلاش می‌کنیم که شرایط روز به روز بهتر شود تا انشاالله کیفیت اردوها هم مطابق به انتظار کادر فنی و شما قهرمانان بهبود پیدا کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن