تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوضاع وخیم انسانی در یمن/کمبود غذا و دارو/«صعده» منطقه جنگ زده اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اوضاع وخیم انسانی در یمن/کمبود غذا و دارو/«صعده» منطقه جنگ زده اعلام شد


عربستان در حالی حملات هوایی به مناطق مختلف یمن را از سرگرفته است، که صلیب سرخ جهانی اوضاع انسانی در این کشور را بسیار وخیم توصیف کرده است.استان صعده در یمن به علت حملات وحشیانه سعودی ها، منطقه جنگ زده اعلام شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش یمن و کمیته های مردمی با وجود حملات هوایی سعودی به پیشروی خود در جنگ با اعضای شبکه تروریستی القاعده و هواداران رئیس جمهور فراری این کشور ادامه می دهند.
یمن
هواپیماهای سعودی در تازه‌ترین حملات خود مسجدی را در استان إب در جنوب غرب یمن با خاک یکسان کردند. صحنه قرآنهای پاره پاره شده و خانه‌های ویران شده یادآور صحنه‌های حملات اسرائیل در فلسطین است.
دانلود   از طرف دیگر جلوی فرود یک فروند هواپیمای هلال احمر ایران حامل کمکها و تجهیزات پزشکی و دارویی در فرودگاه صنعاء گرفته شد. ساختمان دانشکده منطقه یریم در استان إب نیز هدف حمله جنگنده های سعودی قرار گرفت. یک روز پس از اعلام توقف حملات عربستان به یمن، هواپیماهای سعودی منطقه الجدعان در شمال و غرب مارب، پادگان السودا در استان الضالع، پادگان و فرودگاه قدیم تعز و همچنین عدن را بمباران کردند.
یمن
نیروهای امنیتی وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن نیز برخی مناطق شهر المعلا را با توپخانه گلوله باران کردند. بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل در واکنش به آغاز حملات عربستان فقط به ابراز نگرانی بسنده کرد و گفت: درگیری ها هر چه زودتر پایان یابد. کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی اوضاع انسانی در یمن را فاجعه بار توصیف کرد و هشدار داد: منابع غذایی کاهش یافته و بیمارستان ها و مراکز پزشکی هم به علت کمبود دارو نمی توانند خدمات رسانی کنند. همچنین در درگیری های البیضاء یمن شماری از حوثی ها کشته شدند. جنگنده های عربستان 3 بار مناطق خورمکسر و کریتر یمن را هدف قرار دادند. سعده منطقه جنگی اعلام شد استان صعده به علت حملات شدید هوایی و زمینی سعودی‌ها که بر اثر آن صدها غیر نظامی شهید شدند و خانه‌ها و زیرساختها ویران شده، منطقه جنگ زده اعلام شده است. همه بخشها مانند آب، برق، گاز، مخابرات، راه و ترابری، جایگاههای سوخت و تأسیسات دولتی و غیر دولتی در این حملات هدف قرار گرفته است. مقامات محلی اعلام کردند250 نفر غیر نظامی که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، شهید و صدها نفر دیگر زخمی و حدود 300 هزار نفر نیز آواره مناطق مختلف یمن شده‌اند. وی گفت سخنان مقامات سعودی مبنی بر اینکه حملات هوایی پایان یافته است به تعهدات در خصوص تحقیق درباره نقض قوانین جنگ پایان نمی دهد.
دانلود

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن