تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816362113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی: حاضرم کرمی را با هزینه خودم برگردانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رحمانی: حاضرم کرمی را با هزینه خودم برگردانم
ستاره گم شده فولادی ها در لیگ برتر چهاردهم به شدت دلش حال و هوای بازی کردن را دارد او که دم از آمادگی بالای جسمانی می زند منتظر فصل آینده است تا با تمام انرژی اش باز گردد.

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که اعتقاد دارد امسال بعضی ها او را بازی داده اند سعی دارد همه چیز را به فراموشی بسپارد و یکی از بهترین فصل های فوتبالی اش را در سال آینده پس از یکسال دوری رقم بزند و نه تنها در تیم باشگاهی اش موفق عمل کند بلکه بتواند نظر مثبت کارلوس کی روش را بار دیگر به خود جلب کند.

از شرایطم راضی هستم
در رابطه یا شرایطم باید بگویم که در این چندوقت پایم خیلی بهتر شده و از آنجایی که بازی نمی کنم و به پایم فشار نمی آید این مسئله به زود تر خوب شدنم کمک کرده،در حال حاضر کنار بچه ها تمرین می کنم و از لحاظ بدنی هم در شرایط خوبی قرار دارم، خدا را شکر از شرایطم راضی هستم و باید ببینم چه چیزی پیش می آید.

فولاد تا همین جا هم خوب کار کرد
جا دارد به بچه های فولاد خسته نباشید بگویم درست است که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند اما تا همین جا هم که آمدند خوب کار کردند و زحمت خود را کشیدند اما متاسقانه نشد که صعود کنند،السد تیم قوی ای است و در ضمن فولاد در زمین آن ها مهمان بودد انشاالله سال و سال های بعد جبران می شود.

گروه سخت نبود بازیکن کم داشتیم
من قبول ندارم که گروه فولاد نسبت به سایر نمایندگانمان گروه خیلی سختی بود ما می توانستیم تیم هایی مثل الهلال و السد را ببریم مطمئن باشید که اگر فولاد چند بازیکن بیش تر داشت می توانست نتایج خیلی بهتری بگیرد اما دست اسکوچیچ خالی بود و بچه ها به دلیل فشردگی بازی های لیگ واقعا خسته هستندد،همانطور که گفتم انشااله سال های بعد فولاد بتواند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کند.

اسکوچیچ کار بزرگی در لیگ کرده
من فکر می کنم اسکوچیچ در لیگ خیلی خوب نتیجه می گیرد و دو سه بازی حساس قبلی را هم برد و فکر می کنم کار خیبی یزرگی کرد، در کل چند بای دیگر تا پایان لیگ نمانده است ما یکشنبه با ذوب آهن در اهواز بازی داریم و پیروزی در این دیدار می تواند کمک زیادی به هموار کردن راه قهرمانی فولاد بکند،بازی آخر هم در لیگ بین دو تیم تراکتور و نفت است که بسیار حساس است،شرایط تیم ها خیلی به یکدیگر نزدیک است درست مثل پارسال، امیدوارم که فولاد بتواند قهرمان شود.

به جز فولاد 4 تیم شانس قهرمانی دارند
من فکر می کنم یه جز فولاد تیم هایی مثل سپاهان،تراکتور، نفت و حتی استقلال شانس گرفتن سهمیه را دارند این 4 باری واقعا سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

فولا تیم روز های سخت است
فولاد امسال به نوعی پیش رفته که مقابل تیم های بزرگ خوب کار کرده اما مقابل تیم های دیگر اسیر بدشانسی شده است اما این تیم هیچ چیز برای از دست دادن ندارد،بعد از دیدار با ذوب آهن با ملوانی بازی داریم که برای ماندن در لیگ می جنگد و تیم واقعا خوبیست و بعد از آن هم با پدیده و صبای قم که هریک از این بازی ها سختی های خاص خودش را دارد بازی خواهیم کرد.

خوشحالم کی روش ماندگار شد
خدا را شکر که کی روش ماندگار شد انشاالله این چند بازی هم تمام شود و بتوانم برگردم و خودم را نشان دهم، به خوبی می دانم که کی روش بازی من و جوان ها را زیرنظر می گیرد،از ته دل خوشحالم که او قراردادش را تمدید کرده چون معتقدم به فوتبال ما کمک می کند.

هرچه که قسمت باشد
برای فصل بعد تصمیم خاصی نگرفته ام من دوست دارم در فولاد بمانم ولی باید ببینم چه پیش می آید و چه چیزی قسمتم است.

کاپیتانی به مستطیل سبز خلاصه می شود
جو قولاد طوری است که فرق نمی کد چه کسی کاپیتان باشد چون همه سرشان در کار خودشان است درضمن کاپیتانی فقط به درون مستطیل سبز خلاصه می شود و بیرون از آن معنایی ندارد و به نظرم مهم نیست در زمین هم هرکس که بازوبند کاپیتانی را می بندد باید رهبر خوبی باشد حالا من که در این مدت نبودم اما مهرداد پسر خیلی خوبی است و تا الان هم از بابت کاپیتانی مشکلی نبوده و امیدوارم که ا این به بعد هم نباشد و هرکس که بازوبند را می بندد موفق باشد ، هم من،هم ایوب والی و در حال حاضر هم مهرداد همه یک زمانی کاپیتان فولاد بودیم و همگی دوست داشتیم که به این تیم کمک کنیم.

حاضرم کرمی را با هزینه خودم برگردانم
من کاری به هیچ کس ندارم ولی می خواهم بگویم که فولاد چند بازیکن از دست داد که واقعا خیلی حیف شد من خودم روز به روز که می گذرد بیش تر دوست دارم به این تیم کمک کنم. حالا می خواهم سر مسئله عبداله کرمی بروم، به نظر من اگر شده بود آقای دهکردی از پول خودش به این بازیکن می داد باید این کار را می کرد ولی نمی گذاشت او جدا شود گرچه جدایی او فقط بخاطر پول نبود و مسائل دیگری هم در این میان وجود داشت،در این مدت که مصدوم بودم عبدالله به من زنگ هم نزده این را می گویم چون نمی خواهم فکر کنید که از این حرف ها منظور خاصی دارم ولی من کرمی را دوست دارم چون بازیکن و آدم خوبی است و به همین دلیل برایش احترام قائلم و حاضرم با هر پول و هزینه ای شده او را برگردانم حتی اگر لازم باشد از پول قرار داد خودم به او می دهم چون او می تواند به مجموعه فولاد کمک کند اما خیلی راحت از دستش دادیم. تازه او بچه خود خوزستان است امیدوارم سال آینده به تیم خودش برگردد. واقعا کسانی بودند و هستند که برای فولاد زحمت کشیده اند و باید با چنین افرادی درست رفتار شود.

از ته قلب دوست داشتم برگردم
من امسال شرمنده هواداران شدم و واقعا از آن ها تشکر می کنم،از یکسری رسانه ها که در این مدت پشتم بودند نیز تشکر می کنم،خودم خیلی دوست داشتم برگردم و بازی کنم اما نشد و امیدوارم مردم درکم کنند،در این مدت مصومیت خیلی اذیتم کرد،از ته قلبم دوست داشتم که برگردم و بازی کنم از یک طرفه مسئله مصدومیت پیش آمد و از طرفی دیگر مسائلی که درمورد آن ها صحبت نکنم بهتر است.

بعضی ها من را بازی دادند
از بعضی آدم ها خیلی انتظار داشتم یکسری حرف ها را در دلم نگه داشته ام و امیدوارم روزی نرسد که حرف های نگفته را بازگو کنم چون اصلا دوست ندارم این کار را بکنم از بعضی ها انتظار داشتم و فکر می نم بعضی ها من را بازی دادند ولی در این بین فقط شرمنده هواداران هستنم و امیدوارم بتوانم خیلی زود بازی و سالی که نبودم را جبران کنم.

1394/02/04 10:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن