تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت با کلیات استانی شدن انتخابات مجلس موافق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون رئیس جمهور در گچساران؛ دولت با کلیات استانی شدن انتخابات مجلس موافق است خبرگزاری پانا: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با کلیات استانی شدن انتخابات موافق است هر چند این طرح هنوز جای اصلاح دارد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ ارديبهشت ساعت 23:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد باقر نوبخت عصر امروز در  گچساران  اظهار کرد: طرح فعلی که در مجلس کلیات آن نیز تصویب شد نیاز به بازنگری دارد.
معاون رئیس جمهور همچنین از استخدام نیروها در دستگاهها و شرکت های دولتی خبر داد و اظهار کرد: به ازای بازنشستگی سه نیروی رسمی، یک نیروی قراردادی یا پیمانی، جذب خواهد شد.
 معاون رئیس جمهور علاوه بر حضور در گچساران و بازدید از بافت فرسوده این شهر و بررسی طرح های در دست اقدام، به یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهد آمد و چندین طرح عمرانی را افتتاح می کند.
 کلنگ زنی پل چهارم بشار، کلنگ زنی راه آهن یاسوج- اقلید و چند طرح و پروژه دیگر در این سفر افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.
به گزارش پانا، قرار است  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز روز سه شنبه وارد یاسوج شود و چندین طرح عمرانی دیگر را افتتاح کند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن