تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818735818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلسردی جوانان عرب از تحقق دموکراسی در کشورهایشان و مقابله با تهدید داعش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دلسردی جوانان عرب از تحقق دموکراسی در کشورهایشان و مقابله با تهدید داعش
"38 درصد از اعراب فکر می کنند که پس از بهار عربی وضعیت شان بهتر شده است در حالی که در سال 2012 میلادی این میزان 72 درصد بود. در این میان تنها 47 درصد از پاسخ دهندگان عرب باور داشتند که دولت شان توانایی مقابله با تهدید داعش را خواهد داشت.
آفتاب : نتایج ارزیابی تازه انجام شده که در هفتمین نشست سالانه گبرسن – ماستلر" درباره وضعیت جوانان عرب منتشر شده نشان می دهد که اکثریت اعراب امیدی به تحقق دموکراسی در جهان عرب ندارند. 
 
روزنامه "جروزالم پست" با انتشار جزئیات این گزارش می نویسد: "38 درصد از اعراب فکر می کنند که پس از بهار عربی وضعیت شان بهتر شده است در حالی که در سال 2012 میلادی این میزان 72 درصد بود. در این میان تنها 47 درصد از پاسخ دهندگان عرب باور داشتند که دولت شان توانایی مقابله با تهدید داعش را خواهد داشت." 
 
این ارزیابی در کشورهای بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات، مصر، الجزایر، اردن، عراق، لبنان، لیبی، مراکش، فلسطین، تونس و یمن انجام شده است. نتایج ارزیابی نشان می دهند در حالی که در سال 2014 میلادی 41 درصد از جوانان عرب معتقد بودند که عامل اصلی عدم پیشرفت در خاورمیانه "فقدان دموکراسی" است این میزان در سال 2015 به 15 درصد کاهش یافته است.
 
به گزارش خرداد، علیرغم آن که 47 درصد از پاسخ دهنمدگان بر این باور بودند که دولت هایشان توانایی مقابله با تهدید داعش را دارند 73 درصد از کل پاسخ دهندگان نسبت به تهدید متوجه از سوی آن گروه علیه کشورشان احساس نگرانی و خطر کرده بودند. 




تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن