تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819813565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاغل خانگی در خوزستان رونق می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر كارآفرینی و اشتغال اداره‌ كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان: مشاغل خانگی در خوزستان رونق می‌گیرد خبرگزاری پانا: مدیر كارآفرینی و اشتغال اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: امسال مشاغل خانگی در قالب ۱۵۰ طرح و عنوان شغلی کوچک و متوسط در خوزستان رونق می‌گیرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ساعت 14:40

خبرگزاری پانا+اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی +خوزستان

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مدیر كارآفرینی و اشتغال اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: امسال مشاغل خانگی در قالب ۱۵۰ طرح و عنوان شغلی کوچک و متوسط در خوزستان رونق می‌گیرد.
"رضا میرانی" این طرح‌ها را در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنایع غذایی و بهداشتی و صنایع‌دستی و غیره برشمرد و افزود: در سال جاری ۲۰ عنوان شغلی دیگر نیز که از مشاغل بومی استان هستند به این طرح‌ها اضافه خواهند شد.
او کسب و کارهای خانگی را به عنوان راه کارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد دانست و ادامه داد: مشاغل خانگی آن دسته از فعالیت‌هایی هستند که توسط عضو یا اعضای یک خانواده در فضای منزل در قالب یک طرح کسب و کار راه‌اندازی می‌شود.
میرانی گفت: در سال گذشته تسهیلات در بخش مشاغل خانگی با سود چهار درصد بود و مردم استقبال خوبی ‌کردند اما دولت برای مهار تورم و نقدینگی در جامعه کلیه تسهیلات را بر اساس نرخ سود بانکی به صورت یک پارچه ۲۲ درصد کرد و این موجب افت و رکود بازار کسب و کار خانگی شد.
مدیر كارآفرینی و اشتغال اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان كرد: اعتبارات مشاغل خانگی در ابتدا برای دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی و كمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده بود اما با رایزنی‌های انجام شده در سه ماه آخر سال گذشته این محدودیت‌ها برداشته شد و استقبال از مشاغل خانگی همانند سابق رونق چشمگیری داشت. به طوری که چهار هزار و ۱۰۱ پرونده کسب و کار برای گرفتن تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن