تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري روز زمين پاک در روز هواي ناپاک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۴۸ب.ظ)
برگزاري روز زمين پاک در روز هواي ناپاک موج - صبح امروز به مناسبت روز زمين پاک که در 2 ارديبهشت ماه هر سال برگزار مي شود، برنامه پاکسازي منطقه حفاظت شده سفيد کوه خرم آبادانجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، مهرداد فتحي بيرانوند، مدير کل محيط زيست لرستان، با اشاره به اينکه امسال روز زمين پاک که از سوي سازمان حفاظت محيط زيست با عنوان حفاظت از آب و خاک نامگذاري شده بود، اظهارکرد: امسال با توجه به بيانات ارزشمند مقام معظم رهبري دامه برکاته و تاکيدات ايشان بر حفاظت از محيط زيست کشورمان ، مسئله محيط زيست يکي از اولويتهاي مهم دولت کريمه جمهوري اسلامي قرار گرفته و بر همين اساس ما فعاليتهاي زيست محيطي خود را در سال گذشته و امسال با همت مضاعفي انجام مي دهيم تا توانسته باشيم فرمايشات رهبري معظم را بالفعل نماييم.
وي افزود: طبق آماري که امسال در روز انس باطبيعت داشتيم آمار زباله هاي مردم فهيممان بسيار پاينتر از سال قبل بوده و با انجام فعاليتهاي زيست محيطي بتوانيم اين آمار را به صفر برسانيم .
فتحي بيرانوند کفت: اين اداره کل بنا بر وظيفه سازماني خويش در امر حفاظت از طبيعت بکر لرستان، برنامه هاي مدوني را در تقويم اجرايي خود قرار داده که با همکاري شما مردم خوب بتوانيم اين وظيفه مهم را به سر انجام برسانيم.
اين مقام مسوول تصريح کرد: يکي از اهداف برگزاري روز زمين پاک نهادينه کردن فرهنگ زيست محيطي در ميان اقشار مختلف جامعه است،که تاثير گذار ترين آنها نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم هستند که در اولويت برنامه هاي آموزشي سازمان حفاظت محيط زيست قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن