تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798262395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد با مشکلات اقتصادي کشور سياسي برخورد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۳۷ب.ظ)
عضو کميسيون انرژي مجلس؛ نبايد با مشکلات اقتصادي کشور سياسي برخورد کرد موج - نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: با مشکلات اقتصادي جامعه نبايد سياسي برخورد کرد و ريشه هاي آن را در مسائل سياسي جستجو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مسعود ميرکاظمي در نشست سياسي با عنوان" از اقتصاد مذاکره اي تا اقتصاد مقاومتي" که به همت بسيج مدرسه علميه معصوميه قم برگزار شد اظهارکرد: آنچه عمده صاحبنظران و کارشناسان اقتصادي کشور معتقد هستند بين 70 تا 80 درصد مشکلات اقتصادي ما به تحريم هاي هسته اي مربوط نيست.
وزير نفت دولت دهم افزود: کارشناسان معتقدند « مشکلات ساختاري»، « مشکلات مديريتي» و در نهايت « مباحث مربوط به تحريم هاي ظالمانه اروپا و آمريکا» عوامل اصلي بروز مشکلات اقتصادي امروز جامعه مي باشد.
عضو کميسيون انرژي مجلس ادامه داد: گره زدن مشکلات اقتصادي به تحريم ها کار درستي نيست، اينها با يکديگر ارتباط معنا داري ندارند.
ميرکاظمي بيان کرد: براي اينکه بتوانيم تحول عظيمي در بهبود وضعيت اقتصادي کشور ايجاد کنيم مي بايست مشکلات ساختاري و مديريتي کشور را اصلاح کنيم و به تبع آن ميزان وابستگي بودجه کشور به نفت را سامان ببخشيم، مجموعه اين عوامل بدون ترديد دغدغدهاي اقتصادي کشور را پاسخگو خواهد بود.
وي با اشاره به اينکه نبايد در تحليل ها و تحقيقات آدرس غلط اقتصادي ارائه نمود، ادامه داد: شناسايي و تفکيک ريشه هاي اصلي گام موثري دربهبود وضعيت موجود خواهد داشت و اينکه منتظر هدف مذاکرات هسته اي باشيم تنها زمان را از دست ما مي گيرد و نظام اقتصادي کشور را عقب نگه مي دارد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با مطرح کردن اينکه ‏"معطل کردن اقتصاد يعني ضربه به رفاه مردم" افزود: با نگاهي به گذشته مخصوصا دوران دفاع مقدس درخواهيم يافت شرايط کنوني سخت تر و دشوارتر از وقايع دوران هشت سال دفاع مقدس نيست، تهاجم صدام در سايه حمايت کشورهاي غربي و عربي، حضور منافقين در داخل، خيانت مسئولين به علاوه تحريم هاي خارجي فقط و فقط با ايستادگي و حرکت جهادي به نتيجه رسيد.
وزير سابق نفت ادامه داد: هر کجا که ملت ايستادگي کرد و دست به زانوي خود گرفت به قله هاي رفيع پيشرفت، عزت و اقتدار رسيد و همين اقتدار و عزت بود که امروز گروه 1+5 را مجبور کرد در مقابل جمهوري اسلامي ايران بنشينند و مذاکره کنند.
وي تصريح کرد: در حال حاضر مشغول ارائه آدرس غلط اقتصادي هستيم در حالي که رهبر معظم انقلاب از سال‌ها پيش بر اقتصاد مقاومتي و تکيه بر ظرفيت‌هاي داخلي تاکيد داشته‌اند.
دکتر ميرکاظمي افزود: عملکرد دولت با وجود اينکه سخن از تبعيت از اين فرمايشات به ميان مي‌آورد چيز ديگري است.
عضو کميسيون انرژي مجلس با بيان اينکه از ابتداي انقلاب تاکنون تورم دو رقمي داشته‌ايم خاطرنشان کرد: اقتصاد داخلي ايران ارتباط چنداني با مسائل خارجي ندارد؛ امروزه وضعيت به مراتب بهتري از زمان جنگ داريم و حتي 40 درصد ظرفيت مازاد وجود دارد.
وي ادامه داد: اقتصاد ايران چندان ارتباطي به اقتصاد جهاني ندارد و وابستگي ما در اين زمينه کم است ضمن اينکه کشور ثروتمندي به شمار مي‌رويم و در 10 محصول کشاورزي داراي رتبه‌هاي جهاني هستيم و نيروهاي انساني تحصيل‌کرده فراواني داريم.
ميرکاظمي خاطرنشان کرد: هر جا معطل کشورهاي خارجي بوده‌ايم عقب مانديم؛ قبل از انقلاب دستگاه‌هاي مختلف داخلي وظيفه همگرايي نداشتند، بلکه هر کدام به کشورهاي خارجي مربوط مي‌شدند ولي هرجا اين رويه را کنار زديم به موفقيت رسيديم که نمونه آن صنايع هوافضا و دانش سلول‌هاي بنيادي است ولي در صنعت خودرو، هنوز معطل شرکتي مثل پژو مانده‌ايم.
نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه برخلاف گفته عده‌اي، به پرتگاه نرسيده‌ايم گفت: کشور ما آنقدر ظرفيت دارد که مي‌تواند چندين برابر جمعيت کنوني را اداره کند؛ اگر برخي توان اداره امور را ندارند بايد جايگاه خود را ترک کنند؛ مطمئن هستيم کشورهاي غربي به دنبال تغيير نظام هستند و حتي نمي‌خواهند آقاي روحاني بر مسند باشد به همين دليل تحريم‌ها را بر نمي‌دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن