تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آئین نمادین هفته سلامت در آموزشگاه نجمه دلیجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری آئین نمادین هفته سلامت در آموزشگاه نجمه دلیجان خبرگزاری پانا: آئین نمادین هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، دانش آموزان و کارکنان آموزشگاه نجمه دلیجان برگزار شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ساعت 11:39

خبرگزاری پانا+برگزاری آئین نمادین هفته سلامت در آموزشگاه نجمه دلیجان

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در این آئین گفت: هفته سلامت تلنگری است برای همه ما که آنقدر درگیر امور رومزه هستیم و از سلامتی خود غافل شده ایم.
محمدی با بیان اینکه انسان سالم محور توسعه است افزود: اگر توجه کافی به مسئله سلامتی جسم و روح وجود نداشته باشد جان انسان ها به راحتی تهدید خواهد شد و سرمایه سلامتی انسان به خطر می افتد.
وی ادامه داد: سبک و روش جدیدی که امروز به واسطه پیشرفت عظیم تکنولوژی در زندگی انسان ها به وجود آمده است عوارضی خطرناک داشته که سلامتی انسان ها را تهدید می کنند.
کارشناس شبکه بهداشت و درمان دلیجان کم تحرکی را عاملی تهدید کننده برای سلامتی انسان دانست و بیان کرد: امروز بشر دچار کم تحرکی شده است و این کم تحرکی برای بدن سم ایجاد می کند همچنین نوع تغذیه ای که امروز انسان استفاده می کند حیاتش را تهدید می کند.
در این آئین دانش آموزان با اجرای برنامه های شاد و متنوع سرود، تئاتر، شعر و دکلمه و طناب زنی هفته سلامت را گرامی داشتند.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه جاری هفته سلامت نامگذاری شده است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن