تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی پورتو: نیمه اول افتضاح بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرمربی پورتو: نیمه اول افتضاح بودیم
جولن لوپتگوی، سرمربی پورتو عنوان کرد که تیمش در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت و به همین دلیل از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در نیمه اول قافیه را به بایرن باخت و با دریافت 5 گل، کاملا از هم پاشیده شد. این در حالی بود که با کسب پیروزی 3-1 در بازی رفت، انها امیدوارانه وارد این بازی شده بودند و قصد صعود به دور بعد را داشتند.

لوپتگوی در جمع خبرنگاران گفت:" 3 بازیکن خیلی مهم را در اختیار داشتیم ولی این نمی‌تواند دلیل باخت باشد.. بازی را مقابل بایرن خیلی بد شروع کردیم ، مقابل تیمی که از لحاظ هجومی خیلی قوی است، هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ تیمی. همچنین وقتی در خانه بازی می‌کنند، توان تیمشان چند برابر می‌شود. در نیمه اول توانستد نتیجه بازی را مشخص کنند."
لوپتگوی ادامه داد:" در نیمه دوم ما بهتر بنودیم. توانستیم توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم، چیزی که در نیمه اول در آن موفق نبودیم. وقتی چنین چیزی رخ دهد، شما همیشه مجازات خواهید شد. مقابل یک تیم مثل بایرن، باید در طول 90 دقیقه در بهترین فرم بود ولی ما اینطور نبودیم، به بایرن تبریک می‌گویم."



1394/02/02 10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن