تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه توانسته پيام انقلاب اسلامي را به گوش جهانيان برساند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۳ب.ظ)
فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد؛ سپاه توانسته پيام انقلاب اسلامي را به گوش جهانيان برساند موج - فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) استان قم با بيان اينکه اردوهاي جهادي يکي از فعاليت‌هاي سپاه در راستاي ترويج آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ميان جوانان است گفت: سال گذشته بيش از ۱۸ هزار نفر از مردم استان قم به مناطق عملياتي اعزام شدند و از آن جا بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) در نشست خبري که به مناسبت سال روز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مجتمع آموزش بسيجيان شهيد آيت الله سعيدي سپاه قم برگزار شد، اظهار کرد: هرچه از انقلاب اسلامي مي‌گذرد سپاه پويا‌تر و مستحکم تر از گذشته به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.
وي افزود: سپاه پاسداران امروز چون برگه‌هاي زريني در تاريخ انقلاب اسلامي مي‌درخشد و توانسته تا پيام انقلاب اسلامي را به خوبي به جهانيان برساند.
سردار مهدي مهدوي‌نژاد با اشاره به فعاليت‌هاي سپاه پاسداران در زمينه مقابله با جنگ نرم دشمن بيان کرد: دشمنان پس از ناتواني در زمينه حمله نظامي به کشورمان تهاجم فرهنگي را در دستور کار خود قرار دادند که مجموعه سپاه در اين زمينه فعاليت‌هاي خوبي انجام داده است.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي زير بنايي سپاه در کشور عنوان کرد: پس از حمله دشمن به کشورمان و مشکلاتي که ايجاد شد سپاه پاسداران به خوبي وارد عمل شد و با سازندگي‌هايي که در کشور انجام داد آثار به جاي مانده از جنگ را از بين برد.
فرمانده سپاه قم تصريح کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي و در اين 36 سال فتنه‌هاي زيادي در کشور ما ايجاد شد که مجموعه سپاه با بصيرت کافي توانست در برابر اين فتنه‌ها ايستادگي کند و در راستاي دفاع از انقلاب اسلامي وظيفه خود را به خوبي انجام دهد.
سردار مهدوي‌نژاد اظهارداشت: سپاه پاسداران امروز در جهت نگهباني و حفاظت از دستاوردهاي انقلااب اسلامي ايفاي نقش و انجام وظيفه مي‌کند و هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.
وي با اشاره به برنامه‌هاي سپاه در سال روز ميلاد امام حسين (ع) بيان کرد: سوم شعبان که ميلاد امام حسين (ع) و روز سپاه نامگذاري شده است و سپاه پاسداران در اين روز برنامه‌هاي مختلفي را در دستور کار دارد.
فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) عنوان کرد: سپاه در عر صه‌ها و ماموريت‌هاي مختلف به ايفاي نقش مي‌پردازد، در عرصه سازندگي اردوهاي جهادي را برگزار مي‌کنيم و در راستاي تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري کارگاه‌ها و نمايشگاه‌هاي محصولات اقتصاد مقاومتي را در سال گذشته برگزار کرديم.
مهدوي نژاد با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران قم در سال گذشته تصريح کرد: برگزاري رزمايش گردان‌هاي بسيج را در سال گذشته و در راستاي دفاع امنيتي برگزار کرديم.
وي با تاکيد بر اهميت فعاليت‌هاي فرهنگي ميان نسل جوان اظهار داشت: مجموعه سپاه قم برنامه‌هاي خوبي براي جوانان برگزار مي‌کند که در بسيج و شجره طيبه معنويت افزايي و بصيرت افزايي را در دستور کار خويش داريم.
فرمانده سپاه قم بيان کرد: برگزاري يادواره‌هاي شهدا در حوزه‌هاي بسيج و برگزاري نمايشگاه يادياران که در راستاي ترويج آرمان‌هاي انقلاب اسلامي انجام شد از ديگر اقدامات سپاه در سال گذشته بود.
سردار مهدوي‌نژاد با بيان اينکه اردوهاي جهادي يکي از فعاليت‌هاي سپاه در راستاي ترويج آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ميان جوانان است عنوان کرد: از تاريخ 15 فروردين 93 الي 14 فروردين 94 بيش از 18 هزار نفر از مردم استان قم به مناطق عملياتي اعزام شدند که 6 هزاردانش آموز، 4 هزار دانشجو و 8 هزار نفر ديگر شامل اقشار مختلف مردم بودند.
وي تصريح کرد: يکي از اصولي که مردم و نيروهاي مسلح بتوانند در عرصه‌هاي مختلف به موفقيت برسند وحدت ملت است، هم دلي و وحدت ملت ما را از گردنه‌هاي انقلاب اسلامي عبور داده است.
فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) اظهار با اشاره به نام گذاري امسال توسط مقام معظم رهبري اظهار داشت:‌‌ همان طور که سپاهيان و بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف در راستاي وحدت در کشور تلاش مي‌کنند در سال جديد هم دوشادوش دولت و همدل با ملت ايران به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهند.
سردار مهدوي‌نژاد گفت: دشمنان تلاش مي‌کنند که با مسائلي همچون تحريم بر ما غلبه کنند که ما وظيفه داريم با اقدامات و فعاليت‌هاي مناسب تهديد‌هاي دشمنان را به فرصت تبديل کنيم.
وي بيان کرد: نيروهاي مسلح بر پايه ايمان، تبعيت از ولايت و جوهره ديني توانسته کشور را از شرايط سخت عبور دهد و در راستاي منويات مقام معظم رهبري به فعاليت‌هاي خويش ادامه دهد.
فرمانده سپاه قم عنوان کرد: روزهاي 10 و 11 ارديبهشت 28گردان شامل گردان هاي بيت المقدس و کوثر رزمايش صبح گاهي خود را برگزار مي‌کنند و رزمايش خواهران نيز روز 17 ارديبشهت ماه برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن