تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارك مربوط به ورود پول‌هاي كثيف را به نمايندگان ارائه مي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مدارك مربوط به ورود پول‌هاي كثيف را به نمايندگان ارائه مي‌دهم
ما آمادگي كامل داريم مدارك و اسنادي را كه از ورود پول‌هايي كه عمدتاً از راه قاچاق مواد مخدر، كالا و بقيه روزنه‌ها در حوزه‌هاي اقتصادي حكايت دارد، به مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان ارائه كنيم.


ما آمادگي كامل داريم مدارك و اسنادي را كه از ورود پول‌هايي كه عمدتاً از راه قاچاق مواد مخدر، كالا و بقيه روزنه‌ها در حوزه‌هاي اقتصادي حكايت دارد، به مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان ارائه كنيم.
به گزارش فارس، عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير كشور در پايان اولين نشست شوراي اجتماعي كشور در جمع خبرنگاران در واكنش به درخواست نمايندگان مجلس مبني بر توضيح در رابطه با ورود پول‌هاي كثيف در عرصه‌هاي مختلف گفت: بنده به عنوان وزير كشور وظيفه دارم وقتي مجلس توضيحي از بنده مي‌خواهد ارائه كنم و اين آمادگي به طور كامل وجود دارد.
وي افزود: ما در اين رابطه قانون پولشويي را داريم و همچنين بايد قانون ضد پولشويي به طور كامل اجرا شود كه اجراي آن مي‌تواند نتايج مثبتي را به همراه داشته باشد.
رحماني‌فضلي تأكيد كرد: ما آمادگي كامل داريم كه مدارك و اسنادي را كه از ورود اين پول‌ها كه عمدتاً از راه قاچاق مواد مخدر، و كالا و بقيه روزنه‌ها در حوزه‌هاي اقتصادي بوده، به مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان ارائه كنيم. وي با بيان اينكه مصداق‌هايي هم در اين رابطه وجود دارد كه اسناد آن را ارائه خواهيم داد، افزود: ما البته اين انتظار را هم از مجلس داريم كه به دولت و قوه قضائيه كمك كند تا بتوانيم در اين راه موفق عمل كنيم.
وزير كشور تصريح كرد: عملي شدن اين موضوع مي‌تواند بستر و شرايط رقابت اقتصادي سالم را در جامعه به وجود آورد و همچنين اجراي اين موضوع موجب ارتقاي سلامت اقتصادي در كشور خواهد شد.
رحماني‌فضلي در بخش ديگري از سخنان خود درباره روند قانوني درخواست مجوزها براي تجمع توسط افراد و گروه‌هاي خاص گفت: تجمع اگر به اين معنا باشد كه افرادي بخواهند در يك مكاني جمع شده و حرف خودشان را بزنند مي‌توانند براي اين كار به صورت قانوني از وزارت كشور درخواست مجوز كنند و اين وزارتخانه هم پس از بررسي كارشناسي خود موافقت و مخالفت خود را ابلاغ مي‌كند. وي در ادامه افزود: اما اگر اين تظاهرات هم به صورت فردي و هم جمعي غيرقانوني باشد، ما مصمم هستيم با اينگونه اقدامات برخورد كنيم زيرا اين رفتارها به مصلحت قانون، كشور، مردم و جامعه نيست.
رحماني‌فضلي درباره چگونگي ادامه فعاليت گشت ارشاد گفت: وظيفه نيروي انتظامي ارتقاي امنيت اخلاق عمومي است و در اين حوزه قانوني كه بر دوش نيروي انتظامي گذاشته شده حتماً انجام خواهد شد.
وي ادامه داد: البته اگر در اين رابطه شبكه‌هايي به صورت سازمان‌يافته فعاليت داشته باشند، حتماً برخورد لازم با آنها صورت مي‌گيرد اما اگر به اين معنا باشد كه اينگونه اقدامات (گشت ارشاد) منجر به نارضايتي و تنش شود اين اتفاقات نخواهد افتاد. البته نيروي انتظامي آموزش‌هاي بسيار خوبي در اين زمينه ديده و پيرامون اين موضوع نيز مشكلي در سال گذشته نداشتيم.
وي افزود: پيرامون شعار سال و همدلي دولت و ملت تمام دوستان از دستگاه‌هاي مختلف نظرات خود را بيان كرده‌اند و ما همچنين برخي از مطالعات مربوط به حوزه سرمايه‌هاي اجتماعي را كه از سال 83 تا سال قبل انجام نشده بود، پيگيري كرده و به نتيجه رسانديم و آن مطالعات را امروز در اين جلسه ارائه داديم.
وزير كشور ادامه داد: از اولين اقداماتي كه در سال 94 با آن روبه‌رو هستيم كه اعتماد عمومي را بايد در آن حوزه افزايش دهيم، موضوع انتخابات است كه مشاركت عمومي و بالاي مردم را مي‌طلبد و موضوع ديگر نيز ايجاد بستر مناسب براي فعاليت‌هاي اقتصادي است كه ان‌شاءالله بتوانيم در اين دو موضوع گام‌هايي كه متوجه به حوزه اجتماعي است، برداريم.
رحماني‌فضلي با اشاره به موضوع عفاف و حجاب كه در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت، اظهار داشت: از سال قبل گام‌هاي خوبي در اين رابطه برداشته شد، برنامه و هدف اين بوده كه بتوانيم به وسيله مردم و تقويت نظارت‌هاي عمومي به وسيله تك تك افراد يا NGO‌ها يا دستگاه‌هاي متولي امر رعايت عفاف و حجاب و عفت عمومي را تقويت كنيم.
وي ادامه داد: با توجه به سياستگذاري‌هايي كه درباره اين موضوع در دستگاه‌ها اجرايي شد، طبق آمار شاهد رشد خوبي در رعايت عفاف و حجاب شرايط اخلاقي و فرهنگي بوديم و سال 93 از اين منظر سالي با موفقيت بود زيرا هم اعتراض‌هاي كمتري را شاهد بوديم و هم دستگاه‌هاي اجرايي عملكرد خوبي را از خود نشان دادند.
وزير كشور تأكيد كرد:‌ اما كماكان اين نگراني در افكار عمومي و متدينين پيرامون رعايت عفاف و حجاب وجود دارد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن