تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804323523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«موبایل گدون» گوگل از امروز آغاز میشود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: «موبایل گدون» گوگل از امروز آغاز میشود
امروز (سه شنبه) گوگل الگوریتم جستجوی خود را تغییر داده است و از این به بعد وب سایت های سراسر جهانی با این الگوریتم جدید ارزیابی میشوند. بسیاری بر این اقدام گوگل عنوان «موبایل گدون» گذاشته اند چرا که در نتیجه این تغییر، وب سایتهایی که چندان با نمای موبایل همخوانی ندارند، در رتبه بندی گوگل سقوط خواهند کرد.
کد خبر: ۴۹۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ - 21 April 2015



«موبایل گدون» گوگل از امروز آغاز میشود
امروز (سه شنبه) گوگل الگوریتم جستجوی خود را تغییر داده است و از این به بعد وب سایت های سراسر جهانی با این الگوریتم جدید ارزیابی میشوند. بسیاری بر این اقدام گوگل عنوان «موبایل گدون» گذاشته اند چرا که در نتیجه این تغییر، وب سایتهایی که چندان با نمای موبایل همخوانی ندارند، در رتبه بندی گوگل سقوط خواهند کرد.
به گزارش «تابناک» امروز گوگل الگوریتم جستجو و رتبه بندی خود را تغییر داده است که در پی آن وب سایت هایی که به اصطلاح «Mobile Friendly» هستند در رتبه بندی این شرکت و در نتیجه جستجوها بالاتر قرار خواهند گرفت. این امر منجر به آن شده است که بسیاری از وب سایت های بزرگ دنیا با یک چالش اساسی مواجه شوند و این اقدام گوگل را به عنوان «موبایل گدون» - برگرفته از آرماگدون – لقب دهند:
«موبایل گدون» گوگل از امروز آغاز میشود

در 26 فوریه گوگل عنوان کرده بود که در این تاریخ یعنی 21 آوریل تغییرات در جهت تقویت ابزار موبایل شروع خواهد شد. بر این اساس گوگل شرایطی که بر اساس آن یک وب سایت تطابق پذیری کامل با موبایل را خواهد داشت یا به اصطلاح Mobile friendly خواهد بود را تشریح کرده است: - پرهیز از استفاده از ابزارهایی که برای دستگاه های موبایل چندان عمومیت ندارد، مانند Flash - استفاده از متن به صورتی که بدون نیاز به بزرگنمایی قابل خواندن باشد. - استفاده از ابعادی که با ابعاد صفحه نمایش موبایل کاربر همخوان باشد و کمترین نیاز به بزرگنمایی و Scroll در آنها باشد. - قرار دادن لینک ها با فاصله معقول از هم تا جایی که کاربر بتواند لینک مورد نظر را به راحتی انتخاب کند. گوگل اکنون این شرایط را برای همه وب سایت ها و همه زبان ها در سراسر دنیا به کار میبندد و حتی اشاره کرده است که کاربست این شرایط منجر به تاثیرات عمیق بر نتایج جستجوی این موتور غول پیکر خواهد داشت. البته گوگل اشاره کرده است که فعلا این شرایط برای جستجو بر روی موبایل به کار گرفته خواهند شد.
«موبایل گدون» گوگل از امروز آغاز میشود

در نتیجه این اقدام گوگل، دارندگان وب سایت اعم از شخصی و شرکتی طی روزهای آینده تغییراتی را در حجم ترافیک انتقالی به وب سایت خود مشاهده خواهند کرد و به ویژه این تغییرات از ترافیک انتقالی از گوشی های موبایل مشهود تر خواهد بود. اگر وب سایت شما Mobile Friendly است در رتبه بندی گوگل ارتقا خواهد یافت و در غیر این صورت شاهد سقوط رتبه خواهید بود. وب سایت هایی بسیار شناسا و بزرگ از این تصمیم گوگل متاثر خواهند شد. در بین آنها شاید سرشناس ترین مورد وب سایت ویندوز فون مایکروسافت باشد که به دلیل وجود متون ناخوانا و لینک های نزدیک به هم Mobile Friendly نیست. گوگل اشاره کرده است که این بروز رسانی Real Time است. به این معنی که اگر صاحبان وب سایت ها اقدام به ایجاد تغییرات در وب سایت خود در راستای همخوانی بیشتر با موبایل کنند؛ رتبه آنها بهبود خواهد یافت. از آنجایی که پیش بینی شده است که بیش از نیمی از جستجو های گوگل در سال 2015 از طریق موبایل خواهد بود، این مورد تاثیر بسیاری بر تغییر رتبه بندی وب سایت ها و در نتیجه در آمد حاصل از ترافیک اینترنتی آنها خواهد داشت. تا ماه ژانویه 2015 عنوان شده است که بیش از 88 درصد از کل مجموع جستجوهای اینترنتی در موتور جستجوی گوگل صورت گرفته و Bing و Yahoo در این مورد بسیار عقب تر از گوگل قرار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن