تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان دانش آموزی پتانسیل لازم برای همکاری با شهرداری اهواز را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ناجی سواری در گفت و گو با پانا: سازمان دانش آموزی پتانسیل لازم برای همکاری با شهرداری اهواز را دارد خبرگزاری پانا: نائب رئیس شورای شهر اهواز گفت: سازمان دانش آموزی پتانسیل لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و شورای شهر اهواز را دارد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱ ارديبهشت ساعت 14:01

خبرگزاری پانا+ناجی سواری+ نائب رئیس شورای شهر + اهواز + سازمان دانش آموزی

ناجی سواری در خصوص برنامه های فرهنگی سازمان دانش آموزی و همکاری با شورای شهر اهواز و شهرداری به خبرنگار پانا گفت: سازمان دانش آموزی خوزستان می تواند از طریق مکاتبات با شورای شهر اهواز مقدمات ارتباط را  برقرار کند که بتواند در آینده کار های فرهنگی مشترکی میان شهرداری کلانشهر اهواز و سازمان دانش آموزی خوزستان اجرا شود .
نائب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه، شهرداری اهواز بودجه مختص برنامه های فرهنگی و هنری دارد گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی منسجم با سازمان دانش آموزی می توانیم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری جهت آموزش مهارتهای شهروندی انجام دهیم . 
وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های شهرداری و سازمان دانش آموزی اجرای برنامه وسیع شهردار مدرسه  می باشد.
سواری بیان داشت :  سازمان دانش آموزی استان می تواند یک پل ارتباطی ما بین شهرداران مدارس (دانش آموزان) و نمایندگان شورای شهر و شهرداری اهواز باشد .
نائب رئیس شورای شهر اهواز اظهار داشت: سازمان دانش آموزی خوزستان می تواند نیروی تقویت کننده مجلس شورای شهر اهواز باشد، ضمنا شورای شهر و شهرداری اهواز با استقبال از ارگان دولتی و غیر دولتی برای ارتقاء سطح آموزش شهروندی آماده همکاری  می باشد.. 
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن