تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما اسرائیل را از بین برده و امریکا را تحریم می‌کنیم/ شیفت کاری دوازده ساعته امکان یک زندگی ساده را سلب می‌کند.


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرهنگ پاسدار رمضان علی طالبی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج کارگری:
ما اسرائیل را از بین برده و امریکا را تحریم می‌کنیم/ شیفت کاری دوازده ساعته امکان یک زندگی ساده را سلب می‌کند.
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: اگر برخی از شیفت‌های کاری 12ساعته است دیگر امکانی برای شرایط فیزیکی و فرهنگی افراد و برای یک زندگی ساده نمی‌ماند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ پاسدار "رمضانعلی طالبی" مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در نشست خبری که درلانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد با اشاره به بی اثر شدن تحریم‌های دشمن اظهار داشت: این جهاد مقدسی بود که امام و رهبری نیز در هر کار خود در این  انقلاب تاکید داشتند که اقدام جهادی با شور لازم است و اقتصاد مقاومتی و همدلی و همزبانی در حمایت از تولید ملی را می‌طلبد.

وی افزود: کارگران ما با اینکه خودشان امروزه مشکل دارند اما تهاجم آل سعود به "یمن" را محکوم کرده و می‌گویند که ما برای کمک رسانی به مردم "یمن" چه باید بکنیم.

کارگر ما امروز اقداماتی انجام داده که در سطح جهان بی سابقه است

طالبی تصریح کرد: از جمله موضوعات باز طراحی شده در سازمان بسیج کارگری این است که تلاش و منافع مادی و اخروی کارگر چگونه باید باشد. کارگر ما امروز اقداماتی انجام داده که در سطح جهان بی سابقه است و به میدان آمده و این نقش کار وتلاش در  انقلاب اسلامی و شان ملی آن را نشان می‌دهد که از عمق بصیرت و صمیمیت کارگران در ورود به این عرصه خبر می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که کارگران شریف ما دو کار بزرگ کردند و هم در عرصه تولید و هم در عرصه جنگ خود را نشان دادند.

وی افزود: درزمان حضور رژیم طاغوتی وابسته به آمریکا و 60 هزار مستشار آمریکایی، کارگران عزیز 14 هزار شهید به انقلاب تقدیم کردند در حالی که خود این کارگران در محرومیت مضاعف از لحاظ مادی و برخی در محرومیت تحصیلی در آن موقع بودند اما درک به موقع صحنه موجب شد که فرمان حضرت امام خمینی (ره) را اجابت کند.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند که قشر عزیز کارگر ما مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران شد

طالبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که قشر عزیز کارگر ما مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود: بسیج به عنوان نماینده قشر عزیز کارگری همین نقش را درعرصه واحدهای تولیدی دارد و بسیجیان رزمندگان امروز تلاش در تولیدو صنعت هستند و یک واحد صنعتی  و تولیدی را جبهه و سنگر خود می‌دانند و اگر قطعه‌ای تحریم شود ان را تولید می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری تصریح کرد: امروز کارفرما و کارگر که مورد بغض استکبار هستند و دشمنان می‌خواهند دست نفاق بین آنها بیاندازند اگر چه چند ماه هم حقوق نگرفته‌اند اما مدارا می‌کنند که نمونه آن واحد صنعتی "قزوین" است که حتی از محل صرفه جویی فرمان رهبری درسال 93  از یک میلیارد تومان هزینه فرهنگی 15تا20درصد را هزینه می‌کند وحتی برای اینکه این معضل حل شود تدبیرمی‌کنند و همچنین ختم قرآن نذر می‌کنند.

ما اسرائیل از پیش رو برمی داریم

طالبی گفت: شیطان بزرگ و چهار، پنج دولت وصله او که به غلط خود را جامعه جهانی قلمداد می‌کنند هرگز به انقلاب ملتی که در جهان بها پیدا کرده تن نخواهند داد و امروز گروه‌ها و خیزش‌های انقلابی به واسطه نور فرهنگی انقلاب مشکلات خود را حل می‌کنند و حتی یک روزنه کوچک می‌تواند اسرائیل را از پیش رو بردارد و ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: کارگران با کارهای بزرگ خود در مقابل کسانیکه هنوز چشمشان به خارج از کشوراست می‌ایستند و مبارزه می‌کنند و سخن کارگران و تولید کنندگان و کارفرمایان بسیجی ما این است که ما می‌توانیم به جای اینکه آمریکا و غرب ما را تحریم کند، آنها را تحریم کنیم.

طالبی اظهار داشت: البته باید توجه کنیم به اینکه یکی از سیاست‌های خبیث دشمن این است که کارگران را محدود کرده تا با فشار بر خانواده‌ها که او را گرفتار صدمات فرهنگی و اعتیاد به مواد مخدر کند،‌ بنابراین بخشی از شیفت‌های کاری 12ساعته دیگر امکان یک شرایط فیزیکی و فرهنگی افراد را برای یک زندگی ساده  سلب می‌کند.

این خبر تکمیل می‌شود...


اخبار مرتبط

تویسرکانی:فقط با تفکر بسیجی می توان الگوی اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کرد/ کوثری: مخالفت استکبار جهانی تنها به خاطر ایستادگی ملت ایران است + فیلم و تصاویر
مسأله قاچاق کالا و واسطه‌گری، تیری بر تولید ملی/ نگاه غرب‌گرایانه به کارگر، کار دشمن است
امروز كارگري خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است/ كارگر ايراني يك بسيجي خط شكن ميدان نبرد است




۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن