تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايش شبانه روزي صنايع شهرستان پيشوا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۲۰:۴۰ب.ظ)
پايش شبانه روزي صنايع شهرستان پيشوا موج- رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان پيشوا از مجموعه اقدامات اين اداره در سال 93 خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل ميرانزاده گفت: بررسي بيش از117مورد استعلام واصله ،36مورد شکوائيه ،8 مورد نمونه برداري ، صدور بيش از 66 مورد اخطاريه زيست- محيطي از جمله اقدامات اداره حفاظت محيط زيست شهرستان پيشوا در سال 1393 است.
به گفته ميران زاده با توجه به وضعيت فعلي واحد هاي صنعتي مستقر در سطح شهرستان در سال گذشته بيش از 264واحد مورد پايش کارشناسان اين اداره قرارگرفته و واحدهاي جديد نيز شناسايي شده اند.
وي با اشاره به اين که شناسايي و برخورد قاطع با صنايع آلاينده غيرمجاز و اعمال نظارت کامل و اجراي دقيق ضوابط زيست-محيطي بر روي کليه واحدهاي صنعتي به صورت ادواري در دستور کار اين اداره قرار دارد تصريح کرد: خوشبختانه بهبود شرايط زيست محيطي خصوصا در بخش صنعت اين شهرستان رشد چشمگيري داشته و مسلما اين امر درکاهش آلودگي منطقه نيز موثر خواهد بود.
ميرانزاده درادامه با بيان اين که درهفته جاري نيز از واحدهاي مقواسازي در سطح شهرستان بازديد و تذکرات لازم درخصوص رعايت تمهيدات و الزامات زيست-محيطي به واحدها داده شد افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه آلايندگي صنايع بخصوص در هنگام شب موضوع را به اين اداره با شماره 36731340 اطلاع دهند.
رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان پيشوا اظهار داشت: ما بر اساس وظايف قانوني محوله و همچنين موازين اخلاقي، نسبت به سلامت مردم و حقوق زيست-محيطي شهروندان متعهد هستيم و قطعاً به تماس هاي دريافتي از سوي مردم رسيدگي خواهد شد و در چهارچوب قانون با متخلفان برخورد خواهيم کرد.
وي در پايان با اشاره به ادامه عمليات اجرايي ساخت تصفيه خانه فاضلاب شهرستان پيشوا و همچنين ساخت و نصب سيستم تصفيه خانه در دامداري هاي بزرگ اين شهرستان خاطرنشان کرد: ان شاا... يک واحد تصفيه خانه در يک دامداري8000 راسي شيري در هفته هواي پاک درشهرستان افتتاح خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن