تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803108381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور مجوز فعاليت 5 شرکت گردشگري سلامت در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۸:۴۷ب.ظ)
صدور مجوز فعاليت 5 شرکت گردشگري سلامت در آذربايجان غربي موج- صدور مجوز فعاليت 5 شرکت گردشگري سلامت با همکاري دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني استان در دست اقدام است.
به گزارش خبرگزاري موج، جليل جباري در حاشيه بازديد از بخش‌هاي مختلف بيمارستان‌هاي آذربايجان و شفا اروميه، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: استان آذربايجان غربي به‌ويژه شهرستان اروميه از مراکز عمده پذيرش گردشگري سلامت و درماني بوده و همه‌ساله پذيراي گردشگران درماني زيادي از کشورهاي همسايه است.
وي افزود: در سال جديد باهدف گذاري صدور مجوز به دفاتر خدمات مسافرتي و يکپارچه بخشي اين دفاتر اميدواريم دست دلالان از اين عرصه کوتاه گشته و بتوانيم با تبليغات و اطلاع‌رساني و پيوندهاي مستمر با بازارهاي هدف شاهد افزايش 20 درصدي گردشگران سلامت ورودي از شمال عراق، ترکيه، جمهوري آذربايجان و نخجوان باشيم.
جباري اضافه کرد: امکانات لازم به‌صورت ويژه براي درمان در بيمارستان‌هاي بخش دولتي و خصوصي فراهم بوده و اميدواريم با همکاري دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي و معرفي و تبليغ مناسب اين ظرفيت‌ها، شاهد رشد و توسعه اين بخش از گردشگري در آذربايجان غربي باشيم.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان غربي بر لزوم اطلاع‌رساني و تبليغ جاذبه‌هاي گردشگري تاريخي و طبيعي از قبيل آبگرم‌هاي معدني، طبيعت سرشار و... استان در بين بيماران و همراهان بيماران تأکيد کرد، گفت: يکي از راهبردهاي اساسي توسعه گردشگري، جذب حداکثري گردشگران خارجي در گردشگري سلامت است.
وي اظهارکرد: با مديريت مؤثر و توسعه و ساماندهي زيرساخت‌هاي گردشگري سلامت در استان مي‌توان با جلب گردشگران خارجي، به ارزآوري و اشتغال پايدار دست‌يافت.
مهدي ولي زاده کارشناس مسؤول گردشگري سلامت دانشگاه علوم پزشکي اروميه نيز در اين بازديد با اعلام اين مطلب که 90 درصد پذيرش بيماران اتباع خارجي استان مربوط به سه بيمارستان آذربايجان، شفا و دکتر صولتي اروميه است، اظهار داشت: در سال گذشته نزديک 50 ميليارد ريال از پذيرش بيش از 2 هزار و 200 بيمار اتباع خارجي بستري‌شده در اين سه بيمارستان درآمد عايد استان شده است.
وي افزود:اين آمار فقط مربوط به پذيرش بيماران مراجعه‌کننده و بستري و تحت عمل جراحي قرارگرفته در اين سه بيمارستان بوده و بيماران ويزيت شده و خدمات سرپايي و همچنين بيمارستان‌هاي دولتي و دانشگاهي شامل اين آمار نمي‌شود.
ولي زاده گفت: بيشترين آمار پذيرش بيماران اتباع خارجي در استان مربوط به کشورهاي اقليم کردستان عراق بوده و جمهوري آذربايجان و ترکيه نيز در رده‌هاي بعدي قرار دارند.
وي ارائه خدمات بهتر، کم بودن هزينه‌اي درماني نسبت به ساير کشورها و تبحر فني پزشکان را از مهم‌ترين ظرفيت‌هاي توسعه گردشگري سلامت در آذربايجان غربي عنوان کرد و گفت: ورود دلالان به بازار گردشگري سلامت از مهم‌ترين مشکلات اين عرصه است که موجب فرار بيماران به ساير استان‌ها و يا کشورهاي مرزي ديگر مي‌شود.
لازم به ذکر است؛ بيمارستان‌هاي آذربايجان اروميه با ظرفيت 200 تخت مصوب و 125 تخت فعال و پذيرش 884 بيمار خارجي، بيمارستان شفا با ظرفيت 60 تخت مصوب و 50 تخت فعال و پذيرش 718 بيمار خارجي و بيمارستان دکتر صولتي اروميه با ظرفيت 75 تخت مصوب و 70 تخت فعال و پذيرش 609 بيمار خارجي نزديک 90 درصد پذيرش بيماران اتباع خارجي در استان را به خود اختصاص داده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن