تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواردیولا: سخت ترین دوران مربیگریم را میگذرانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گواردیولا: سخت ترین دوران مربیگریم را میگذرانم
بایرن مونیخ فردا در آلیانس آره نا، بازی دشواری مقابل پورتو در پیش دارد و برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید دو گل به این حریف بزند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در بازی رفت و در ورزشگاه دراگائو، با نتیجه 3-1 مغلوب پورتو شد و حالا ماموریت دشواری برای صعود پیش رو دارد.
پپ گواردیولا سرمربی بایرن، در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" ماه های اخیر، با دشوارترین چالش های دوران مربیگریم روبرو شده ام. روزهای سختی را تجربه می کنم. دو ماه مارس و آوریل، ماه های تعیین کننده و مهم فصل برای هر تیمی هستند. فرقی نمی کند؛ برای ما ، پورتو و یا یوونتوس همین شرایط صادق است.

پس از کارهایی  که در یک دو ماه اخیر انجام داده ایم، به شما این قول را می دهم که مقابل پورتو تمام تلاشمان را برای صعود انجام خواهیم داد. چند قدم دیگر برای دفاع از عنوان قهرمانی در بوندسلیگا فاصله داریم و فردا هم در یک قدمی رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ هستیم. اطمینان دارم که همه شانسمان را برای صعود امتحان خواهیم کرد و این برای یک مربی کافی است. مطمئنم که می توانیم با غلبه بر پورتو به هدفمان برسیم. بازیکنانم، قهرمانان من هستند و تا ابد در قلب من جای خواهند داشت."

سرمربی بایرن در مورد پیروزی 3-1 پورتو در بازی رفت گفت:" از نمایش خوب پورتو در بازی رفت شگفت زده نشدم. آنها تیمی عالی با بازیکنانی ارزشمند هستند.90 دقیقه بازی برگشت هنوز باقیمانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.مسلما اکنون از پورتو عقب هستیم اما فردا همه چیز در زمین تعیین خواهد شد."



1394/01/31 17:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن