تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوچرخه سواران پیوند سبز در میان مددجویان کهریزک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دوچرخه سواران پیوند سبز در میان مددجویان کهریزک
در چهارمين سال متوالي ، ركابزنان جوان پيوند سبز با حضور در جمع معلولين و سالمندان ، روزي خوش را در جمع اين عزيزان گذراندند .
به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، جمعي از جوانان پرشور و ورزشكار شهرمان در گروهي موسوم به پيوند سبز از مركز شهر تا محل آسايشگاه را ركاب زدند تا با حضور در جمع معلولين و سالمندان يك روز سبز را در ميان آنان بگذرانند .


حضور در بخشهاي مختلف بستري و عيادت از سالمندان و معلولين از ويژه برنامه هاي بود كه اين جوانان ورزشكار به آن پرداختند .


در اين دوره از گردهمايي ورزشكاران پيوند سبز ، جمعي از هنرمندان انجمن فرهنگي – ادبي بمان نيز به اين جمع پيوستند تا با اجراي برنامه هاي شاد و موسيقي ، ساعاتي دل انگيز را براي اهالي آسایشگاه خیریه كهريزك به ارمغان آوردند .


گفتنی است : انجمن فرهنگي – ادبي بمان تشكلي خيريه و مردم نهاد است كه بازنشستگان و فرهيختگان مختلفي در آن عضو بوده ، امور گوناگون عام المنفعه را در برنامه هاي خود دارند .


خانم اكبري مسئول هماهنگي گروه پيوند سبز در سخنان كوتاهي درباره اين حضور زيبا گفت :
امروز براي همه ما روز باشكوهي بود ، همه ورزشكاران با انرژي ركاب زدند تا به مقصد برسند . آنچه بيش از همه چيز به ما قوت قلب مي دهد ، لبخند زيبا و معنا داري است كه اين عزيزان با ديدن گروه ما به لبهايشان مي نشيند و ما اين رضايتمندي را حاضر نيستيم با هيچ هديه ديگري عوض كنيم .


اكبري خطاب به كسانيكه تاكنون كهريزك را از نزديك نديده اند تصریح کرد: برخي گمان مي كنند اگر به كهريزك بيايند و سالمندان و معلوليني كه اينجا هستند را ببينند ، غمگين مي شوند يا در روحيه شان تأثير منفي مي گذارد ، در حاليكه خدا را شاهد مي گيريم هر وقت و به هر مناسبتي كه ما به كهريزك مي آئيم با يك دنيا انرژي و روحيه مثبت اينجا را ترك مي كنيم و مشتاقيم كه بار ديگر فرصتي بيابيم تا بازهم در جمع آنان حاضر شويم .


همچنين ذهتابي مسئول كانون فرهنگي – ادبي بمان هم اظهار داشت :كارت دعوتي كه از جانب خدا براي ما صادر شده بود را پاسخ داديم ، از او سپاسگزاريم كه ما را به اين ميهماني دعوت كرد و ما را سرافراز از اين ميهمان نوازي خود گرداند .


وي حضور در چنين اماكني را وظيفه اخلاقي هر انسان خداشناسي دانست و خاطرنشان کرد: افرادي كه عضو كانون بمان هستند جملگي از اشخاص تحصيل كرده يا هنرمند اين مملكت هستند و بخوبي واقفند كه بايد با انواع اقدامات خداپسندانه رسالت انساني خود را در اين دنياي كوتاه پيش رو به انجام برسانند و خدا را با اين امور خشنود و خرسند سازند .  


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

راه‌اندازی بزرگترین شبکه خیرین در کشور/ نهادینه سازی برنامه‌محوری در سازمان




۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن