تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت طلا به ۱۲۰۵ دلار رسید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قیمت طلا به ۱۲۰۵ دلار رسید
قیمت طلا در معاملات امروز اندکی افزایش یافت و هر اونس طلا در برابر ۱۲۰۵ دلار معامله شد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از رویترز، به رغم افزایش نرخ تورم در آمریکا که می تواند فدرال رزرو را تشویق به افزایش زودهنگام نرخ بهره کند، به دلیل کاهش ارزش دلار، طلا روز دوشنبه افزایش قیمت های اخیر خود را ادامه داد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از رشد 0.6 درصدی در روز جمعه، امروز نیز با 0.1 درصد برابر با 2 دلار افزایش به 1205 دلار و 51 سنت رسید.

آمارهای روز جمعه نشان داد که قیمت های مصرف کننده در آمریکا برای دومین ماه متوالی در ماه مارس افزایش یافته که ناشی از افزایش قیمت بنزین و هزینه های ساخت مسکن بوده است. این آمار می تواند فدرال رزرو را در تصمیم خود مبنی بر افزایش نرخ بهره در سال جاری مصمم سازد.
نشانه های حاکی از افزایش زودهنگام نرخ بهره در آمریکا معمولا منجر به کاهش قیمت طلا می شود.

اما تضعیف ارزش دلار موجب تقویت قیمت طلا شد. ارزش دلار در برابر سبد ارزهای مهم جهانی پس از کاهش حدودا 2 درصدی در هفته گذشته، اوایل امروز نیز افت کرد.

اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا اعلام کرد که حجم دارایی هایش در روز جمعه 0.41 درصد افزایش یافته و به 739.07 تن رسیده است.

سرمایه گذاران در انتظار نتایج نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در اواخر ماه جاری هستند تا سرنخ های بیشتری از زمان افزایش نرخ بهره به دست بیاورند.

بازارها همچنین در انتظار تحولات اقتصادی در چین هستند، یعنی جایی که بانک مرکزی این کشور روز یکشنبه مقدار پول نقدی را که بانک ها موظفند به عنوان ذخیره حفظ کنند کاهش داد و بر حجم نقدینگی در دومین اقتصاد بزرگ جهان افزود.

سیاست های پولی انبساطی می تواند تقاضا برای طلا در چین را که دومین مصرف کننده بزرگ طلای جهان به شمار می رود، افزایش دهد.


منبع: تسنیم


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن