تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بابت تصويب اساسنامه زماني زيادي پيش روي خود داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۳۴ق.ظ)
سجادي: بابت تصويب اساسنامه زماني زيادي پيش روي خود داريم موج - معاون قهرماني وزارت ورزش و جوانان گفت: براي تصويب اساسنامه زماني طولاني در پيش است و ما هم تلاش مي‌کنيم طوري اين اساسنامه را تبيين کنيم که در سطوح بين المللي با مشکل مواجه نشويم.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سايت وزارت ورزش، نصرالله سجادي گفت: نقد و هجمه اخير برخي افراد و رسانه‌ها به يک پيش نويس غير مصوب و پيشنهادي براي ما عجيب است.
معاون ورزش قهرماني درباره روند اصلاح اساسنامه فدراسيون‌هاي ورزشي گفت: اين اقدام از سال 1388 در سازمان تربيت بدني وقت آغاز و هشت ويرايش آن تا سال 90 ارائه شد. با توجه به ضرورت و اهميت موضوع، اين کار نيمه تمام را ما در نيمه دوم سال 92 ادامه داديم و با جمع آوري آرا افراد کارشناس و صاحب نظر در نهايت در تاريخ دهم آذر سال قبل ويرايش دهم پيش نويس اساسنامه فدراسيون‌ها را براي کميته ملي المپيک، مديران کل استان‌ها و روساي فدراسيون‌‌هاي ورزشي ارسال کرديم.
وي با اشاره به دريافت نظر 45 فدراسيون ورزشي و کميته ملي المپيک و مديران استاني عنوان کرد: بعد از جمع آوري آرا و نظر کارشناسي اين افراد براي ويرايش نهايي از دي ماه سال قبل با تشکيل کار گروهي 15 نفره از مديران ارشد وزارت، استان‌ها، کميته ملي المپيک، سه رئيس فدراسيون و افراد حقوق دادن و آگاه به اساسنامه‌هاي بين المللي کار را ادامه داديم و نهايتا در اسفند سال 93 اين پيش نويس آماده ارائه در شوراي معاونين وزارت ورزش شد.
سجادي تاکيد کرد: از هر پيشنهادي در خصوص اساسنامه استقبال مي‌کنيم اما واقعيت اين است که نقدهايي که در اين خصوص صورت مي‌گيرد در حال حاضر چندان مطلوب نيست چون هنوز چيزي مصوب نشده و برخي از افراد و حتي مديران قبلي ورزش هم که گاهي اظهار نظر آنها را مي‌شنويم بر اساس شنيده‌ها قضاوت مي‌کنند.
معاون وزير ورزش و جوانان افزود: بعد از تأييد شوراي معاونين، اين پيش نويس به دولت و کميسيون اجتماعي مي‌رود و در آخر هم بعد از بررسي آنها تقديم هيئت دولت خواهد شد. براي تصويب اساسنامه زماني طولاني در پيش است و ما هم تلاش مي‌کنيم طوري اين اساسنامه را تبيين کنيم که در سطوح بين المللي با مشکل مواجه نشويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن