تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه طرح هاي گردشگري در دهکده ساحلي چي چست اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۴ (۲۰:۳ب.ظ)
ارائه طرح هاي گردشگري در دهکده ساحلي چي چست اروميه موج - مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي بر ضرورت همکاري دستگاه هاي اجرايي در ارائه و پياده سازي طرح هاي گردشگري در منطقه نمونه گردشگري دهکده ساحلي چي چست اروميه تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، جليل جباري در جلسه بررسي پياده‌سازي طرح‌هاي گردشگري در دهکده ساحلي چي چست اروميه که با حضور مسوولين ادارات کل محيط‌ زيست، ورزش و جوانان، امور عشاير استان و شهرداري اروميه برگزار شد، با اشاره به اثرات وضعيت درياچه اروميه در بحث گردشگري، اظهار داشت: بحران کم‌آبي درياچه اروميه موضوع حياتي در بحث گردشگري استان بوده و بايستي با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي و همراهي مردم تدابيري براي احياي گردشگري اين درياچه انديشيده شود.
وي اظهار کرد: ارائه طرح‌هاي گردشگري در دهکده ساحلي چي چست يکي از موارد حائز اهميتي است که مورد تأکيد معاون امور عمراني استاندار بوده و با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط، مي‌توان ضمن ارائه به‌موقع طرح‌هاي گردشگري، از ظرفيت اين دهکده در راستاي اجراي سياست‌هاي ستاد احياي درياچه اروميه بهره برد.
جباري گفت: دهکده ساحلي چي چست به‌عنوان منطقه نمونه گردشگري، نقطه قوتي براي شروع پروژه‌هاي گردشگري مرتبط با احياي درياچه اروميه بوده که مي‌توان آن را به ساير شهرهاي استان تسري داد.
وي در ادامه با اشاره به‌ضرورت مشارکت دستگاه‌هاي ذي‌ربط در اين خصوص، گفت: ارائه به‌موقع برنامه‌ها از سوي دستگاه‌هاي اجرايي به اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به‌عنوان دبيرخانه اين کارگروه، به‌ منظور جمع‌بندي طرح‌ها جهت ارائه به شوراي برنامه‌ريزي استان ضروري است.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان غربي در پايان‌ بر ضرورت اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي در دهکده ساحلي چي چست، طبق ضوابط و معيارهاي منطبق با محيط‌ زيست تأکيد کرد.
سعدآبادي، مدير فرهنگي اجتماعي ستاد احياي درياچه اروميه، نيز در اين جلسه بر ضرورت اجراي طرح‌هاي گردشگري با امکانات موجود در دهکده ساحلي چي چست اروميه تأکيد کرد و گفت: ارائه طرح‌هاي مقطعي مثل برگزاري جشنواره‌ها و نمايشگاه‌ها و طرح‌هاي پيوسته مثل لجن درماني در طول سال، پياده‌روي و... از جمله برنامه‌هايي که مي‌شود با همکاري دستگاه‌هاي ذي‌ربط اجرا نمود.
حسين امامي، معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان غربي، نيز در اين نشست برگزاري جشنواره‌هاي بومي محلي، تنديس‌هاي نمکي، راه‌اندازي موزه مردم‌شناسي حوزه درياچه اروميه، غذاهاي بومي محلي، جشنواره عاشيقي‌هاي موسيقي سنتي استان و برپايي نمايشگاه‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي را از جمله برنامه‌هاي قابل‌اجرا در دهکده ساحلي چي چست عنوان کرد.
گفتني است در اين جلسه بر ضرورت مشارکت بخش خصوصي و همکاري دستگاه‌هاي اجرايي در ارائه به‌موقع برنامه‌ها و طرح‌هاي گردشگري در دهکده ساحلي چي چست اروميه تأکيد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن