تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی: حق قلعه‌نویی این رفتارها نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کریمی: حق قلعه‌نویی این رفتارها نیست
هافبک استقلال ادعا می‌ کند که هیچ تیمی تا اینجای فصل به اندازه این تیم پرداختی نداشت.

یعقوب کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: اگر در مورد پول می‌گویید ما یک 20 درصد اول فصل گرفته ایم و جدیدا هم یک 20 میلیون. شما خوب می‌ دانید که این واقعا پول کمی است و بازیکنان استقلال بدون کمترین پرداختی دارند برای استقلال بازی می‌ کنند. فکر نمی‌ کنم هیچ تیمی در لیگ‌برتر اینقدر کم پول گرفته باشد و واقعا مشکلات مالی در این فصل ما را عذاب داده است.

او ادامه داد: بالاخره شک نکنید که مشکلات مالی در کار بازیکنان تاثیر می‌ گذارد چون ما درآمد دیگری نداریم و باید پولی باشد که خرج زندگی مان را با آن بگذرانیم. این اصلا منطقی نیست که ما بدون پول به کارمان ادامه دهیم و صددرصد این موضوع در نتایج استقلال تاثیر گذاشته است.

هافبک استقلال در مورد صحبت هایی که در مورد برکناری امیر قلعه‌نویی سرمبی این تیم می‌ شود هم گفت: امیر قلعه‌نویی همان کسی است که در لیگ‌برتر پرافتخارترین مربی محسوب می‌ شود. این اصلا منطقی نیست که او را اینطور تحت فشار قرار بدهیم. او آنقدر خوب نتیجه گرفته که حتی اگر یک فصل هم خوب نتیجه نگیرد، استقلالی ها حمایتش کنند.

کریمی در مورد نتایج ضعیف استقلال در چند بازی اخیر هم می‌ گوید: فرق این استقلال با استقلالی که دو فصل قبل قهرمان شد چیست؟ آن تیم تمام بازی هایش را یک ـ صفر، یک ـ صفر می‌ برد اما ما حالا گل می‌ زنیم و نمی‌ توانیم از آن دفاع کنیم. فرق این دو تیم فقط در این موضوع است. واقعا ما الان با بدشانسی دست و پنجه نرم می‌ کنیم و اگر می‌ توانستیم یکی از 3 بازی گذشته را ببریم، الان اوضاعمان خیلی بهتر بود.

هافبک استقلال ادعا می‌ کند که حق تیمش در بازی با ملوان پیروزی بود: تردیدی ندارم که حق ما پیروزی بود اگر آرش برهانی در دقیقه 94 گل می‌ زد، ما الان برنده شده بودیم و هیچ کدام از این صحبت ها وجود نداشت.


1394/01/30 17:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن