تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارگردي وزير خارجه استراليا پديده اي عجيب و نادر براي تهراني ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۱۱ب.ظ)
بازارگردي وزير خارجه استراليا پديده اي عجيب و نادر براي تهراني ها موج - تحليلگر سابق دستگاه اطلاعاتي استراليا حاشيه سفر جوليا بيشاپ در تهران را مورد توجه قرار داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، «جوليا بيشاپ» وزير خارجه استراليا روز گذشته (شنبه) وارد تهران شد؛ پس از آنکه با مقامات عالي رتبه ايران ديدار نمود؛ ساعاتي را به پياده روي در پاساژها و بازارهاي شمال شهر تهران اختصاص داد.
«دانيل فليتل» تحليلگر سابق دستگاه اطلاعاتي دولت استراليا و مدرس روابط بين الملل، پياده روي وزير خارجه استراليا را مورد توجه قرار داد و نوشت: «سياستمدران غربي افرادي ناياب در تهران محسوب مي شوند چه برسد به آنکه تهرانيا آنها را در حال پياده روي در بازارهايشان ببينند.»
وي اضافه کرد: «در حالي که پياده روي جوليا پيشاپ در بازار تجريش واقع در شمال شهر تهران با هجوم عکاسان محلي به دور تا دور وي همراه بود؛ وي نيز به گفت و گو با آنها مي پرداخت.»
تحليل گر سابق دستگاه اطلاعاتي استراليا افزود: «در حالي که تحريم ها محدوديت هاي گسترده اي در حوزه سرمايه گذاري نفت و گاز ايران ايجاد کرده است با اين حال دولت استراليا هر ساله حدود 330 ميليون دلار تجارت با ايران را در فروش گندم و واردات فرش در دستور کار دارد.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن