تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كليات اساسنامه شوراي عالي هنر استان قم تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۹:۷ب.ظ)
در نشستي به رياست استاندار قم: كليات اساسنامه شوراي عالي هنر استان قم تصويب شد موج -كليات اساسنامه طي جلسه اي شوراي عالي هنر استان قم به رياست استاندار قم و با حضور مديران دولتي و اهالي هنر تصويب شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،استاندار قم در جلسه شوراي عالي هنر استان قم كه در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني، نقش كليدي قم در حوزه ي هنر اسلامي را مورد توجه قرار داد.
وي با بيان اينكه هنرمندان قمي با الهام از قرآن و معارف اسلامي به خوبي نقش خود را در زمينه ترويج هنر منطبق بر ارزش هاي ديني ايفا مي كنند، افزود: اين شورا بايد از حداكثر توانمندي هاي اين قشر فرهيخته استفاده كند.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با تاكيد بر ضرورت بهره مندي از ظرفيت هاي غني قم به ويژه حوزه علميه تصريح كرد: حوزه هاي علميه هنرمندان زيادي را در زمينه هاي مختلف تحويل جامعه داده است كه در راستاي بهره گيري از ظرفيت اين گروه بايد برنامه ريزي لازم صورت گيرد.
وي با اشاره به تشكيل شوراي عالي هنر استان و تدوين اساسنامه ي آن خاطرنشان كرد: اميدواريم اين شورا براي همه ي هنرمندان و گروه هاي هنري استان برنامه اي مشخص ارائه دهد.
شايان ذكر است كليات شوراي عالي هنر در اين جلسه به تصويب رسيد و مقرر شد كميته اي پنج نفره جزئيات آن را بررسي و تدوين كنند.
استفاده ي حداكثري از ظرفيت هاي غيردولتي در اين شورا از جمله موارد مطروحه در اين جلسه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن