تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدانی: برهانی تمرکز داشت، می بردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: همدانی: برهانی تمرکز داشت، می بردیم
ستار همدانی مربی استقلال معتقد است این تیم جلوی ملوان یکی از بهترین بازیهایش را انجام داده، اما نتیجه نگرفته است.

همدانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: اگر آرش برهانی تمرکز بیشتری داشت، استقلال سه امتیاز بازی با ملوان را می گرفت.

بازیکنان مشکل روحی دارند
بعد از بازی با ملوان، استقلال در 14 بازی گذشته خودش جلو افتاده و توانسته نتیجه بگیرد. به نظر من عوامل زیادی در آن نقش دارد اول اینکه بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی ندارند. من تعجب می کنم که تیمی که انطور در انزلی بازی می کند. چرا نتیجه نمی گیرد.

برهانی تمرکز داشت، می بردیم
صدر در صد قهرمانی و حتی بدست آمدن سهمیه آسیایی برای استقلال کار سختی است. آرش برهانی گلهایی برای استقلال زده است که شاید تک مهاجم ها بتوانند در فوتبال ما اینطور گل بزنند. اما متاسفانه در بازی با ملوان او در 6 قدیم حریف تمرکز لازم را برای گل زدن نداشت و در حالی که می توانست توپ را با پای چپ تبدیل به گل کند، توپ را روی پای راستش آورد و موقعیت از دست رفت و نتوانستیم نتیجه بگیریم.

راحت گل می خوریم، سخت جبران می کنیم
قبل از شروع بازی امیر خان ، فکری و من چند بار به بازیکنان گفتیم که مراقب اوتهای خوب ملوان باشند و سعی کنند فضاها را پر کنند. متاسفانه استقلال گلهای مفتی می خورد و سخت گل می زنیم. کادر فنی و بازیکنان استقلال همه تلاششان را می کنند تا تیم نتیجه بگیرد، اما متاسفانه ما نمی دانیم که گره کار کجاست؟

مربیگری قلعه نویی تاریخ مصرف ندارد
من اصلا این انتقادها علیه آقای قلعه نویی ار قبول ندارم که می گویند بخاطر نتایج دو سال اخیر در استقلال مربیگری او سنتی است. مربیگری امیر قلعه نویی تاریخ مصرف ندارد. او یکی از به روز ترین و با اطلاع ترین مربیهای ایران است. کسانی که این حرفها را می زنند، با قلعه نویی خصومت شخصی دارند.امیر قلعه نویی هنوز سنی ندارد او پر افتخارترین مربی لیگ است. پیش از این هم مربیانی بسیار سن بالاتر از قلعه نویی در لیگ کار می کردند در حالی که حتی یک با رهم نتوانسته اند قهرمان شوند.


1394/01/29 16:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن