تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش‌بيني هوا تا دوشنبه / افزايش نسبي دما در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۷ب.ظ)
کارشناس هواشناسي مطرح کرد: پيش‌بيني هوا تا دوشنبه / افزايش نسبي دما در تهران موج - کارشناس سازمان هواشناسي با اعلام مواج بودن خليج فارس در امروز و فردا گفت: براي سواحل درياي خزر در روز يکشنبه افزايش دما و وزش باد نسبتا شديد گرم و جنوبي پيش‌بيني مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، امين حسين نقشينه، کارشناس هواشناسي، با اشاره به امکان وقوع پديده رعد و برق، رگبار و گرد و غبار براي دامنه‌هاي مرکزي البرز و زاگرس، مرکز، شرق و شمال شرق کشور براي امروز (شنبه، ۲۹ فروردين)، اظهار کرد: پيش‌بيني مي‌شود اين بارندگي‌ها از بعد از ظهر امروز براي مناطق شرق و شمال شرقي کشور شديدتر باشد.
کارشناس هواشناسي با بيان اينکه اين سامانه از فردا (يکشنبه، ۳۰ فروردين) در شرق و شمال شرق تضعيف و به تدريج از کشور خارج شود، افزود: امروز وزش باد در برخي مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور مي‌تواند به ايجاد گرد و غبار و کاهش ديد افقي بي انجامد، اين وضعيت فردا نيز در سواحل درياي عمان ادامه خواهد داشت و خليج فارس نيز طي امروز و فردا مواج خواهد بود.
وي با بيان اينکه فردا (يکشنبه، ۳۰ فروردين) نيز سواحل درياي خزر دماي هوا افزايش قابل توجهي خواهد يافت، گفت: ساکنان استان‌هاي اردبيل و گيلان شاهد وزش نسبتا شديد باد جنوبي خواهند بود.
به گفته نقشينه، دوشنبه (۳۱ فروردين) بيشتر مناطق کشور جو آرامي خواهند.
وي وضعيت هواي امروز تهران را افزايش نسبي ابر و بارش خفيف از بعد از ظهر اعلام و تصريح کرد: بارش‌ها در مناطق مرتفع به شکل رگبار و همراه با رعد و برق خواهد بود.
اين کارشناس پيش‌بيني وضع آب و هواي سازمان هواشناسي کشور با اعلام وضع هواي صاف و گاه ابري براي فردا و پس‌فردا (يکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ فروردين) و افزايش نسبي دما در تهران ادامه داد: بيشينه دماي تهران امروز به ۲۱ درجه و فردا به ۲۳ درجه بالاي صفر خواهد رسيد؛ ‌کمينه دماي فردا صبح تهران نيز ۱۱و چهارشنبه، ۱۴ درجه بالاي صفر خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن