تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«خانواده اي براي حمايت» شعار امسال روز جهاني هموفيلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
«خانواده اي براي حمايت» شعار امسال روز جهاني هموفيلي موج - همايش روز جهاني هموفيلي با حضور علي اکبر پور فتح اله، مديرعامل سازمان انتقال خون ايران در مرکز همايش هاي بين المللي پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد قويدل، مديرعامل کانون هموفيلي ايران، در اين همايش با اشاره به نقش سازمان انتقال خون ايران در سلامت بيماران هموفيل، از همراهي دکتر پورفتح اله با کانون هموفيلي و حضور وي در کنار عزيزان هموفيل و خانواده‌هاي آنان، تشکر کرد.
وي با مقايسه گذشته و حال بيماران هموفيل، وضعيت آنان را در دو مقطع پيش و پس از تأسيس سازمان انتقال خون ايران تشريح کرد و به نقش دکتر فريدون علا به‌عنوان مؤسس سازمان انتقال خون ايران در ارتقاي خدمات موردنياز بيماران هموفيل اشاره کرد.
در همايش بين‌المللي گرامي داشت روز جهاني هموفيلي، که روز پنجشنبه 27 فروردين 1394 برگزار شد، برنامه‌هاي متنوعي اجرا شد که صحبت نمايندگاني از بيماران نسل قديم و جديد و پزشکان معالج آنان، تقدير از پزشکان معالج بيماران هموفيل، حضور 40 کودک تحت پوشش طرح پيشگيري از معلوليت به همراه سفيران دوستي کانون هنرمندان، گزارش اداره کل بيماري‌هاي خاص با عنوان سيماي دارو و درمان هموفيلي و ديگر اختلالات انعقادي در ايران از نگاه دولت و سخنراني درباره افق مصرف داروهاي نوترکيب در کشور بخش‌هايي از برنامه‌هاي اين همايش بود.
همچنين چند تن از بيماران هموفيل که پدربزرگ شده بودند، با حضور در اين برنامه با يادآوري مشکلات بيماران هموفيل پيش از تأسيس انتقال خون، به‌صورت نمادين از 40 سال تلاش سازمان انتقال خون کشور تجليل کردند.
گفتني است دکتر پورفتح اله در اين مراسم به سخنراني پرداخت و روز جهاني هموفيلي را به عزيزان هموفيل، خانواده‌هاي آنان و دست‌اندرکاران کانون هموفيل تبريک گفت.
يادآوري مي‌شود همه‌ساله ۱۷ آوريل مصادف با ۲۸ فروردين روز جهاني هموفيلي در سراسر جهان گرامي داشته مي‌شود و به مناسبت اين روز مراسم و نشست‌هاي علمي برگزار مي‌گردد. در حال حاضر ۱۲۳ کشور ازجمله ايران عضو فدراسيون جهاني هموفيلي هستند و اين فدراسيون براي اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي جامعه جهاني در خصوص مشکلات بيماران هموفيل و ديگر مبتلايان به اختلالات انعقادي با تعيين يک شعار ويژه و با برگزاري اين مناسبت بين‌المللي بخش مهمي از تلاش خود را معطوف به جلب‌توجه دولت‌ها به مشکلات اين بيماران و استاندارهاي بين‌المللي در حوزه درمان و دارو اين بيماران مي‌نمايد که براي سال جاري شعار « خانواده‌اي براي حمايت » انتخاب و اعلام‌شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن