تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه کروز به کری؛ جزئیات تفاهم لوزان را علنی کنید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نامه کروز به کری؛ جزئیات تفاهم لوزان را علنی کنید
نامه کروز به کری؛ جزئیات تفاهم لوزان را علنی کنید سناتور جمهوری‌‌خواه با ارسال نامه‌ای به وزیر خارجه آمریکا از 1+5 خواست جزئیات تفاهم به دست آمده با ایران را به طور کامل تشریح کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، تد کروز سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی روز جمعه با ارسال نامه‌ای به جان کری وزیر خارجه این کشور، خواستار توضیحات کامل 6 کشور مذاکره‌کننده با ایران، در خصوص تفاهمات به دست آمده با تهران شد.

در بخشی از این نامه آمده است: «در حالی که به نظر می‌رسد این اجماع وجود دارد که توافقی به دست آمده... در مورد مولفه‌های واقعی توافق اجماعی وجود ندارد؛ از جمله بر سر موارد مهمی چون ابعاد برنامه هسته‌ای جاری ایران، ابعاد رژیم بازرسی‌ها و زمانبندی کاهش تحریم‌های مرتبط با هسته‌ای ایالات متحده و جامعه جهانی.»به نوشته پایگاه هیل، کروز که یکی از نامزدهای جمهوری‌خواهان در رقابت‌های انتخابات 2016 ریاست‌جمهوری آمریکا به شمار می‌آید، سپس تصریح کرده است که به همین خاطر ایران و 1+5 باید «یک توافق چارچوب مشترک را که مولفه‌های مورد توافق را تشریح می‌کند، برای عموم منتشر کنند.»نامه کروز به کری پس از آن نوشته شده است که مقامات طرفین موضع‌گیری‌های بعضا متناقضی به خصوص در مورد بحث نحوه برداشته شدن تحریم‌ها اتخاذ کردند.تهران و 1+5 روز 13 فروردین در شهر لوزان سوئیس بر سر مولفه‌های کلیدی توافق جامع، به تفاهم دست یافتند. دور  تازه مذاکرات، روز چهارشنبه در شهر وین اتریش آغاز می‌شود.

منبع: فارس


94/1/29 - 08:58 - 2015-4-18 08:58:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن