تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819922325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت ٧٠ ميليارد دلاري طرح هاي پتروشيمي براي جذب سرمايه هاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۱۴ق.ظ)
ظرفيت ٧٠ ميليارد دلاري طرح هاي پتروشيمي براي جذب سرمايه هاي خارجي موج - دبير انجمن صنفي کارفرمايان صنعت پتروشيمي حصول توافق نهايي پس از بيانيه لوزان را عاملي مهمي براي جذب سرمايه هاي داخلي و خارجي در تکميل پروژه هاي نيمه تمام اين صنعت دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد مهدوي ابهري، دبير انجمن صنفي کارفرمايان صنعت پتروشيمي، با بيان اين که بازار سهام نشان داد که سهام شرکت هاي پتروشيمي ظرفيت خوب و قابل قبولي براي رشد دارند، گفت: هر چند بازار با نوسان هايي روبرو بود، اما؛ در مجموع شرايط رشد براي شرکت هاي پتروشيمي مساعد بود و هست.
وي افزود: شرکت هاي پتروشيمي، از جمله صنايعي هستند که هميشه از نظر صادرات و فروش محصولات بسيار مطلوب هستند.
ابهري با بيان اين که در سال ٩٣؛ معادل ١٤ ميليارد دلار محصولات پتروشيمي صادر شده است، بيان کرد: ظرفيت مطلوب اين شرکت ها انگيزه خوبي براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي است و اين صنعت مي تواند از گزينه هاي مورد نظر سرمايه گذاران باشد.
وي افزود: روند بازار مطلوب است و در صورتي که توافق نهايي در پي بيانيه لوزان انجام و عملياتي شود وضع مطلوبتري در انتظار سهام اين شرکت ها خواهدبود.
دبير انجمن صنفي کارفرمايان صنعت پتروشيمي با اشاره به غني بودن کشور از نظر خوراک شرکت هاي پتروشيمي تصريح کرد: ما در منابع گازي و هيدروکربني مقام نخست و در نفت مقام چهارم دنيا را داريم که در مجموع برآيند اين ذخاير اثر مطلوبي بر روند فعاليت شرکت هايي از اين دست دارد.
ابهري با بيان اين که نگاه ها به بازار سرمايه مثبت است، تصريح کرد: تبديل بيانيه لوزان به توافق نهايي زمينه را براي جذب سرمايه گذاران خارجي در اين صنعت فراهم مي کند و با توجه به اين که حدود ٧٠ ميليارد دلار پروژه نيمه تمام در صنعت پتروشيمي وجود دارد؛ اين حوزه ظرفيت بالايي براي جذب سرمايه گذاران خارجي دارد.
به گزارش روابط عمومي وزارت نفت دبير انجمن صنفي کارفرمايان صنعت پتروشيمي افزود: با انجام توافق، موضوع نقل و انتقال پول و فناوري تسهيل مي شود و با مهيا شدن ديگر زمينه ها از سوي متوليان و با توجه به اين که تعيين قيمت خوراک پتروشيمي ها در قانون تکميل مقررات مالي دولت تصويب شده است، چشم انداز خوبي را براي اين صنعت متصور هستم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن