تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باکتری‌های روی حوله را از بین ببرید


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جام جم کلیک: شرکت Electrolux که یکی‌ از پیشتازان تولید وسایل خانه است، به تازگی علاقه خود را در بکارگیری تکنولوژی و هوشمندسازی محصولاتش دو چندان کرده است. از آخرین دستاوردهای این شرکت می‌توان به حوله خشک کن هوشمند اشاره کرد که طرز کار جالب و ساده ای دارد. با استفاده از این دستگاه در حمام خود می‌توانید باکتری های موجود بر روی حوله را تا ۹۹% از بین ببرید و در صورت خیس بودن حوله آن‌را خشک کنید، تمامی این کارها با بکارگیری یک فن مخصوص و ‌اشعه Ultra violet در این محصول، امکان‌پذیر شده است. این دستگاه به جاحوله‌ای شما متصل می‌شود و با حرکت کردن در جهت بالا و پائین، حوله را خشک و باکتری‌های آن‌را از بین می‌برد. هدف اصلی‌ از طراحی اولیه این دستگاه جلوگیری از شست و شوی مکرر حوله بوده که سپس سایر قابلیت‌ها به آن اضافه شده است.

این دستگاه از طریق بی سیم به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود و قابلیت‌هایی از قبیل چک کردن تعداد دفعات و مدت زمان خشک شدن حوله‌ها را به شما نشان می‌دهد.

سینا قمری
جام جم کلیک


اخبار مرتبط :


تست خوانندگی زیر آب

دوش حمام با قابلیت پخش موزیک


جمعه 28 فروردین 1394 ساعت: 23:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن