تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805137536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران‌پوریان: بالاخره زیبایی فوتبال سمت ما آمد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایران‌پوریان: بالاخره زیبایی فوتبال سمت ما آمد
مدافع راست تراکتور می‌گوید که عادت به کری خواندن برای هیچ‌کس ندارند و در 4 بازی باقیمانده هم همانند قبل در زمین حرفشان را می‌زنند. این بازیکن اعتقاد دارد که قهرمانی در لیگ امسال حق تراکتور است و با قهرمانی ناکامی فصل‌های گذشته جبران می‌شود.

 به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد پیروزی مقابل سایپا گفت: بازی خوب بود و ما از دقیقه یک توپ و میدان را در اختیار گرفته بودیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم بنابراین رو به حملات آوردیم و قطعا تیمی که حمله می‌کند، در ضد حمله‌ها آسیب‌پذیر می‌شود. خدا را شکر که از چند موقعیتی که به سایپا در ضد حمله‌ها دادیم استفاده نکردند و ما بردیم. در این پیروزی هواداران پرتعدادی که به ورزشگاه آمدند تاثیر بسزایی داشتند.

او در مورد عملکرد تیم حریف و گل به خودی حامد شیری ادامه داد: جا دارد به آقای جلالی بابت تیم شایسته‌ای که درست کرده تبریک بگویم. تیم سایپا واقعا به ما فشار آورد و اگر بهتر از فرصت‌هایش استفاده می‌کرد می‌توانست پیروز بازی باشد. دیروز اتفاقی برای سایپا افتاد که در خیلی از بازی‌های این فصل برای تراکتور افتاده مثلا همین بازی با سپاهان که نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و دقیقه 90 گل شکست را خوردیم و یا بازی با الاهلی که به دلیل عدم تمرکز در ثانیه‌های پایانی بازی پیروزی را با تساوی عوض کردیم. زیبایی‌های فوتبال به همین است، خیلی خوشحالم که این زیبایی‌ها الان به سمت ما آمده و تراکتور را صدرنشین کرده.

مدافع سرخپوشان تبریزی در مورد صحبت‌های برخی از بازیکنان نفت مبنی بر اینکه در بازی پایانی با این تیم در تبریز قهرمانی را به دست می‌آورند، نظرش را این‌گونه بیان کرد: ما اهل کری خواندن نیستیم و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است تا از طریق فوتبال نتیجه بگیریم. در ضمن این را هم بگویم این صدرنشینی اصلا مهم نیست. حفظ این امر خیلی مهم است ما از اول فصل تا الان نشان داده‌ایم که ثبات داریم و می‌خواهیم این ثبات را تا آخر حفظ کنیم.

وقتی از مدافع تراکتور سوال شد که امسال طلسم قهرمان نشدن را می‌شکند یا خیر پاسخ داد: حقیقتا از اول که فصل را شروع کردیم تمام هدفمان این بود که قهرمان شویم. در این چند سال خیلی اذیت شدیم و خستگی عدم جام نگرفتن ما را عذاب داده، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و در هر سه جام شرکت کند، باید نفر زیاد داشته باشد. درست است که تراکتورسازی یک جام یعنی جام‌حذفی را از دست داده اما ما به کسب جام قهرمانی در لیگ‌برتر و موفقیت در آسیا امیدوار هستیم. گرچه بعضی از نفراتمان را به دلایلی در اختیار نداریم، متاسفانه بازی‌ها هم هر سه روز یک‌بار برگزار می‌شود و این قضیه روی بچه‌ها تاثیرگذار است.

بازیکن تراکتور در مورد اینکه سخت‌ترین حریفشان در 4 بازی باقیمانده چه تیمی است گفت: همه بازی‌های ما دشوار است، مثلا همین تیم‌ پیکان نگاه کنید درست است که این تیم در انتهای جدول قرار دارد، اما تیم خوبی است. ما با گسترشی بازی داریم که هم‌سطح ذوب‌آهن است و سازماندهی خوبی با آقای کمالوند پیدا کرده و بازیکنان این تیم اصول فوتبال را رعایت می‌کنند و قطعا ما کار سختی مقابل این تیم داریم. بقیه بازی‌ها هم حساسیت خاص خودش را دارد.

ایران‌پوریان در پایان در مورد دیدار پیش رو با نسف قارشی ازبکستان در تبریز افزود: در این دیدار محکوم به برد هستیم. البته را بگویم که نیازی به صحبت‌های من نیست زیرا می‌دانیم که هواداران مثل همین هفته به استادیوم می‌آیند و تیم را حمایت می‌کنند و باعث می‌شوند تراکتور نتیجه لازم را بگیرد. ما باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم که بتوانیم بر نسف قارشی مسلط شویم.


1394/01/28 15:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن