تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821241976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغييرات اساسنامه فراكسيون اصولگرايان


واضح آرشیو وب فارسی:الف: تغييرات اساسنامه فراكسيون اصولگرايان
عضو هيئت رئيسه مجلس با اشاره به تغييرات اساسنامه فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: بر اساس تغييرات صورت گرفته در اين اساسنامه‌، عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس نمي‌تواند به طور همزمان در فراكسيون ديگري عضويت داشته باشد.

حميدرضا حاج‌بابايي عضو هيئت رئيسه مجلس و رئيس كميته اساسنامه و آئين‌نامه فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به تغييرات اساسنامه فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: اين آئين‌نامه نسبت به دوره قبل تغييرات زيادي كرده است كه به محض تمام شدن كار آن، اين تغييرات در مجمع عمومي فراكسيون تصويب خواهد شد.

وي با اشاره به يكي از تغييرات مهم اين اساسنامه اظهار داشت: بر اساس تغيرات صورت گرفته در اساسنامه فراكسيون اصولگرايان مجلس، كسي كه عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس باشد نمي‌تواند به طور همزمان و هم عرض در فراكسيون ديگري در مجلس عضويت داشته باشد.

حاجي بابايي افزود: البته اين به آن معنا نيست كه فراكسيون زير مجموعه نداشته باشد چون ممكن است در زير مجموعه فراكسيون، تشكل‌هاي گوناگوني مثل رايحه خوش خدمت، جبهه پيروان خط رهبري و اصولگرايان تحول خواه قرار بگيرند ولي يك نفر همزمان نمي‌تواند عضو فراكسيون اصولگرايان و يك فراكسيون سياسي ديگري باشد.

وي افزود: بر اساس تغييرات صورت گرفته در اين اساسنامه، فراكسيون اصولگرايان مجلس متشكل از مجمع عمومي، شوراي مركزي، هيئت رئيسه و هيئت داوري خواهد بود.

نماينده همدان در مجلس ادامه داد: همچنين اعضاي شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس از 31 نفر به 44 نفر افزايش پيدا مي‌كند كه در واقع 44 نفر عضو شوراي مركزي خواهند بود و 7 نفر نيز از اعضاي هيئت داوري به اين شورا اضافه مي‌شوند.

وي با بيان اينكه شوراي مركزي يك هيئت رئيسه، يك نفر سخنگو، دو نائب رئيس و دو منشي خواهد داشت، اظهار داشت: اعضاي شوراي مركزي نيز بر اساس استان‌ها انتخاب مي‌شوند و در هر استان يك نفر و در استانهاي بالاي 10 نفر نماينده، 2 نفر و در تهران 5 نفر خواهد بود.

حاجي بابايي با اشاره به وظايف هيئت داوري در اين فراكسيون با تاكيد بر اينكه شرط عضويت در فراكسيون اصولگرايان اين است كه افراد آئين‌نامه و اساسنامه فراكسيون را قبول داشته باشند، اظهار داشت: هيئت داوري در مواردي كه مقررات فراكسيون رعايت نشود وارد عمل مي‌شود.
عضو هيئت رئيسه مجلس اظهار داشت: بر اساس تغييرات صورت گرفته در اين اساسنامه، همچنين زمان تصدي شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان كه قبلا يك سال بود به دو سال تغيير پيدا مي‌كند.

رئيس كميته اساسنامه و آئين‌نامه فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: اين كميته فردا ساعت 2 بعد از ظهر جلسه‌اي خواهد داشت كه در آن آخرين اصلاحات و پيشنهادات خود در رابطه به اساسنامه فراكسيون مورد بحث و پيگيري قرار مي‌دهد تا اين اساسنامه آماده تصويب در مجمع عمومي فراكسيون شود.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن