تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815267078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان حرفه‌اي، رايانه خودروها را سرقت مي‌كردند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سارقان حرفه‌اي، رايانه خودروها را سرقت مي‌كردند
جام جم آنلاين: 4 عضو يك باند كه به صورت گسترده اقدام به سرقت رايانه خودروها و انژكتور مي‌كردند، از سوي ماموران اداره 20 پليس آگاهي دستگير شدند. با توجه به فعاليت گسترده اين سارقان و اعتراف به 2000 فقره سرقت، شهرونداني كه رايانه و انژكتور خودروي آنها در سال 86 سرقت شده، مي‌توانند براي ارائه شكايت خود به اداره 20 پليس آگاهي مراجعه كنند.


سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران با اشاره به اين خبر به «جام‌جم» گفت: از 6 ماهه دوم سال 86، شكايت‌هاي متعددي به پليس آگاهي تهران ارسال مي‌شد كه نشان مي‌داد، سارقان در محله‌هاي خلوت كمين ‌كرده و رايانه و انژكتور خودروهاي مدل بالايي را كه فاقد تجهيزات ايمني بودند، سرقت مي‌كردند و متواري مي‌شدند.

رئيس آگاهي تهران بزرگ افزود: در ادامه تحقيقات، چند روز پيش ماموران كلانتري 128، 2 جوان را مشاهده كردند كه در حال سرقت رايانه يك دستگاه خودرو بودند و با تعقيب آنها موفق به دستگيري يكي از سارقان شدند.

با انتقال متهم به پليس آگاهي، كارآگاهان اداره 20، تحقيقات گسترده‌اي را از متهم آغاز و نامبرده اعتراف كرد با همدستي يكي از دوستانش كه با مشاهده پليس از محل متواري شده اقدام به سرقت رايانه و انژكتور خودروها در نقاط مختلف تهران مي‌كرده‌اند.

اعتراف به 2000 فقره سرقت‌

به دنبال اين اعترافات در يك اقدام ويژه، همدست متهم نيز دستگير و آنها به 2000 فقره سرقت اعتراف كردند كه بلافاصله 2 خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شدند.

سرهنگ محمديان افزود: با توجه به فعاليت گسترده اين سارقان و اعتراف به 2000 فقره سرقت، شهرونداني كه رايانه و انژكتور خودروي آنها در سال 86 سرقت شده، مي‌توانند براي ارائه شكايت خود به اداره 20 پليس آگاهي مراجعه كنند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن