تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814050052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مورد دانشگاه آزاد ارسال شدنامه تشكر سليمي نمين به آيت الله هاشمي رفسنجاني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در مورد دانشگاه آزاد ارسال شدنامه تشكر سليمي نمين به آيت الله هاشمي رفسنجاني
مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران با ارسال نامه اي به آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس هيات امناي دانشگاه آزاد از تاكيد و درايت وي در خصوص رعايت قانون در دانشگاه آزاد ، عدم دفاع از متخلف و توجه به حقوق اساسي ملت در اين زمينه تشكر كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر در بخشي از نامه سليمي نمين آمده است: بي ترديد اين امر كه مجريان و مسئولان در هر جايگاهي پاسخ گوي عملكرد خويش باشند و نتوانند از اعتبار شخصيتهاي برجسته و مورد احترام ملت بهره گيرند ، گامي بلند در جهت استحكام قانونمندي در كشور محسوب مي شود.
لذا توجه ويژه حضرتعالي در دفاع از كليت دانشگاه آزاد به نوعي كه خطا رفتگان در مديريت نتوانند از اين سخن حق سوء استفاده كنند ، انتظار بحقي بود كه ملت ايران به ويژه خانواده بزرگ آن دانشگاه از همه دست اندركاران داشته و دارد.

وي افزوده است: دانشگاه آزاد بعنوان يك سرمايه ملي متعلق به آحاد ملت ايران است كه همه بايد در تقويت آن بكوشند و به طور همزمان ناراستيهاي مديريتي را از دامن آن بزدايند. توجه عالمانه حضرتعالي به ضرورت كمك همه مجريان به اين مجموعه بويژه به دانشجويان شاغل به تحصيل در دانشگاه آزاد امري بسيار مستحسن به حساب مي آيد.

سليمي نمين در بخش ديگري از نامه خود با اشاره به آنچه درايت آيت الله هاشمي رفسنجاني در عدم موضع گيري ، دفاع از تخلفات مديريتي و ... خوانده شده ، آورده است : درايت تحسين برانگيز شما به عنوان رئيس هيئت امناي دانشگاه آزاد موجب شد تا هر كس پاسخگوي اعمال خود باشد و نتواند اعتبار شخصيتهاي وزين و سرمايه هاي انقلاب براي گريز از قانون استفاده نمايد.
مجدداً از عنايت حضرتعالي سپاسگزارم و اميدوارم با عنايت ويژه هيئت امناي محترم دانشگاه آزاد به حقوق اساسي ملت ايران ، اين معضل با كمترين هزينه مرتفع گردد. توفيقات همه خادمان به ملت را از خداوند متعال خواستارم.

يادآوري مي شود پيش از اين سليمي نمين با طرح بندهايي از اساسنامه دانشگاه آزاد رياست دكتر جاسبي را غير قانوني خوانده بود و در پي آن دفتر هيات امناي دانشگاه آزاد نيز با ارسال نامه اي به مطبوعات بر قانوني بودن مسووليت وي تاكيد كرده بود.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن