تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816734532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/6 دهه جنايت، 60 سال مقاومت/حق بازگشت فلسطينيان حقي مشروع و غيرقابل خدشه/ اعراب مسئول فاجعه اشغال فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: /6 دهه جنايت، 60 سال مقاومت/حق بازگشت فلسطينيان حقي مشروع و غيرقابل خدشه/ اعراب مسئول فاجعه اشغال فلسطين
يكي از نمايندگان سابق پارلمان عراق با بيان اينكه، تمام توطئه هايي كه در منطقه به اجرا در مي آيد، در نهايت به نفع رژيم صهيونيستي است، حق بازگشت آوارگان فلسطيني به سرزمين اصلي خود را حقي مشروع و مبتني بر قوانين بين المللي دانست.

"كوكب العطار" نماينده سابق پارلمان عراق به مناسبت شصتمين سال فاجعه اشغال فلسطين از سوي رژيم صهيونيستي در گفتگو با گروه بين الملل مهر درباره راههاي مقابله با دسيسه ها و توطئه هاي رژيم صهيونيستي، گفت : با ايمان، وحدت و پايداري ، مي توان با دسيسه هاي صهيونيستي مقابله كرد، اما قبل از آن، بايد به شناخت درستي از افكار و توطئه هاي صهيونيستها دست يافت.

رئيس موسسه زنان عراق درباره نقش قدرتهاي بزرگ و سلطه گر در تاسيس اين رژيم جعلي و حمايت از آن اظهار داشت : كشورهاي بزرگ شرق و غرب، نقش اساسي در تاسيس رژيم صهيونيستي داشتند؛ به گونه اي كه با جمع كردن يهوديان از سراسر نقاط جهان از آنان حمايت مالي و روحي كردند.

وي درباره اينكه مسئول فاجعه اشغال فلسطين(نكبت)برعهده چه كسي است، تصريح كرد: اين مسئوليت برعهده خود فلسطيني ها و كشورهاي عربي و در راس آنان "ملك عبدالله" پدربزرگ ملك حسين بن طلال است.

" كوكب العطار" درپاسخ به اينكه آيا مبارزات فلسطيني ها در شكست دسيسه هاي صهيونيستي به موفقيتي دست پيدا كرد يا خير؟ گفت : اين مبارزات به موفقيت جزئي دست يافته است، اما به سطح ايجاد طرحي براي مقابله با دسيسه هاي صهيونيستي نرسيده است.

وي درادامه درباره وضعيت كنوني كشورهاي عربي با توجه به گذشت 60 سال از تاسيس رژيم صهيونيستي خاطرنشان كرد: كشورهاي عربي منطقه درحال حاضر با اسرائيل همكاري مي كنند، اما ملتهاي منطقه از تمام مسائل پشت پرده، مطلع هستند.

اين شخصيت عراقي افزود: مشكلات فعلي منطقه، نتيجه سياستهايي است كه بر ضد ملتهاي آزاده و مسلمان اعمال شد و زبان حال اين ملتها اين است كه غده سرطاني اسرائيل بايد نابود شود.

وي گفت : مسئله فلسطين دست كم در ظاهر يكي از مسائل اصلي و دغدغه هاي اساسي كشورهاي عربي است ،اما دركناراين مسئله مسائل ديگري مانند عراق و لبنان نيز شكل گرفته است.

نماينده سابق پارلمان عراق با بيان اينكه ميان مشكل عراق و مسئله فلسطين ارتباط وجود دارد، اظهار داشت : قضيه عراق جزئي از مشكل فلسطين يا ادامه آن است.

وي درباره اينكه مي توان بين مشكلات كنوني عراق با وجود رژيم صهيونيستي در منطقه ارتباطي قائل شد، تصريح كرد: طبعا ميان اين مسائل ارتباط وجود دارد،زيرا همه دسيسه هايي كه در منطقه به اجرا درمي آيد؛ در نهايت به نفع اسرائيل است. اسرائيل مي خواهد به لحاظ ايدئولوژيكي و اقتصادي و درنتيجه به لحاظ سياسي بر منطقه خاورميانه مسلط شود.

كوكب العطار، تاكيد كرد : در چنين شرايطي، وحدت و يكپارچگي ملت فلسطين،يكي از گزينه هاي بسيار مطلوب براي مقاومت است.

وي درباره عوامل برقراري وحدت بين فلسطيني ها گفت : يكي از عوامل مهم وحدت بين فلسطيني ها اين است كه آنان براي فلسطين تلاش كنند نه چيز ديگر. فلسطيني ها نبايد برنامه هاي ديگران را به اجرا در آورند؛ ديگراني كه تلاش مي كنند تا فلسطين را با پول بخرند.

كوكب العطار درباره حق بازگشت آوارگان فلسطيني به خانه و كاشانه خود اظهار داشت : حق بازگشت فلسطينيان يك حق ثابت و مشروع است و بايد به اين مسئله درحال حاضر اهميت داده شود و فلسطيني هايي كه سالها از وطن خود دورماندند بايد به سرزمين مادري شان بازگردند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن