تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيكر ‪ ۹‬شهيد دفاع مقدس در تبريز تشييع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيكر ‪ ۹‬شهيد دفاع مقدس در تبريز تشييع شد
داخلي. اجتماعي. ايثارگران. شهيدان
آيين تشييع پيكر ‪ ۹‬لاله پرپر شده هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه با حضوربا شكوه مردم تبريز در ميدان شهداي اين كلان‌شهر ، برگزار شد.

شركت‌كنندگان در اين آيين معنوي با قرائت فاتحه ، ياد و خاطره شهداي گلگون‌كفن هشت سال جنگ تحميلي را گرامي داشتند.

آنان با حضور در آيين پاسداشت شهداي ميهن عزيزمان بار ديگر با آرمان‌هاي شهدا و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كرده و بار ديگر پايبندي خود به خون شهداي گرانقدر و حمايت و پشتيباني دايمي از نظام جمهوري اسلامي را اعلام كردند.

يكي‌ازروحانيون تبريز در اين آيين از شهدا به عنوان ضامن حفظ تماميت ارضي كشور و عامل اصلي بقا و دوام نظام جمهوري اسلامي ياد كرد.

حجت‌الاسلام محمود فقيه با تشريح ازجان‌گذشتگي شهداي هشت سال دفاع مقدس براي صيانت از آرمان‌هاي انقلاب و امام (ره) ،تلاش براي ترويج فرهنگ شهادت و جبهه در بين نسل جوان را وظيفه‌اي همگاني دانست.

وي كه خود برادر دو شهيد است ، پاسداري از دستاوردهاي نظام و انقلاب در سايه خون شهداي عزيز را موجب سربلندي ايران اسلامي در عرصه‌هاي مختلف بين‌المللي توصيف كرد.

شركت‌كنندگان در اين آيين روحاني اشك‌ريزان پيكر ‪ ۹‬شهيد گلگون كفن دوران دفاع مقدس رادرفاصله ميدان شهدا تا مصلاي امام (ره) تبريز ، تشييع كردند.

حضور مسوولان ارشد استاني و فرماندهان نظامي و انتظامي آذربايجان‌شرقي در كنار مردم شهيد پرور تبريز از نكات آيين تشييع پيكر ‪ ۹‬لاله پرپر شده دوران جنگ تحميلي در اين روز خجسته بود.

مردم شهيدپرور تبريز در اين آيين روحاني همچنين با نثار دسته گل و اداي احترام به اروح پاك شهدا ، با دلدادگان خميني كبير در هشت سال دفاع مقدس ، وداع كردند.

پيش از اين نيز آيين‌هاي ويژه استقبال از پيكرهاي پاك و مطهر ‪ ۱۲‬شهيد دوران دفاع مقدس در محل لشكر مكانيزه و هميشه پيروز ‪ ۳۱‬عاشورا و دانشگاه تبريز ، برگزار شده بود.

از اين تعداد ‪ ۹‬تن را شهداي پرپر شده تبريز و سه تن ديگر را شهيدان گلگون كفن زنجان تشكيل مي‌دادند كه پيكرهاي شهداي عزيز زنجان براي تشييع به آن ديار فرستاده شد. ك/‪۳‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن