تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشان فدرال مسابقات بين المللي ارشميدوس به دكتر جاسبي اهدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نشان فدرال مسابقات بين المللي ارشميدوس به دكتر جاسبي اهدا شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:دانشجويان مخترع و نخبه دانشگاه آزاد اسلامي نشان و لوح فدرال مسابقات ارشميدوس كشور روسيه را به دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي به پاس خدمات صادقانه وي در توسعه و رشد آموزش عالي تقديم كردند.

به گزارش روز جمعه گروه علمي پژوهشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" ابوالفضل خسروي دانشجوي مهندس الكترونيك و اسماعيل شريفي دانشجوي مهندسي كامپيوتر واحد اراك كه در مسابقات ارشميدوس روسيه در زمينه برترين هاي نوآوري جهان در سال 2008 موفق به كسب نشان فدرال از پوتين رئيس جمهور روسيه شدند، با دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ديدار و گفت و گو كردند.
در اين ديدار، دانشجويان مخترع و مبتكر دانشگاه آزاد اسلامي با ارائه گزارشي از روند برگزاري مسابقات و ارائه طرح شان با عنوان سيستم فيكساسيون خارجي ارتوپدي كه نوآوري بزرگي در علم مهندسي پزشكي محسوب مي شود، اظهار داشتند: اين مسابقات با حضور 25 كشور جهان و با ارائه 400 طرح از كشورهايي نظير هند، آلمان، روماني، ايران، كره، چين و... برگزار شد.
خسروي يكي از دو دانشجوي مبتكر موفق دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اين كه تاكنون 36 اختراع را به ثبت رسانده ايم، گفت: برخي از اختراعات ما نظير صندلي هوشمند، اعلام و اطفاء حريق خودرو در كشورهايي نظير آلمان، سوئيس و مالزي به ثبت بين المللي رسيده است.
وي، تمامي اين موفقيت ها را مرهون حمايت ها و تلاش هاي صادقانه دكتر جاسبي دانست و افزود: با تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي و گسترش آن در تمام اقصي نقاط كشور، بيش از 80 درصد جوانان كشور تحت پوشش آموزش عالي قرار گرفتند و سامان دهي شدند.
همچنين دكتر جاسبي در سخناني با آرزوي موفقيت براي اين جوانان نخبه و مبتكر كشور كه براي جمهوري اسلامي ايران و دانشگاه آزاد اسلامي افتخار آفريدند، از آنان تشكر و قدرداني كرد.
وي اظهار اميدواري كرد كه جوانان نخبه دانشگاه آزاد اسلامي با پشتكار و علاقه بيشتري راه خود را در جهت نوآوري و شكوفايي علمي ادامه دهند.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي با تاكيد بر حمايت مادي و معنوي از دانشجويان برگزيده، گفت: شرايط براي امكان ادامه تحصيل اين عزيزان در مقاطع تحصيلي بالاتر مطابق با ضوابط و قوانين دانشگاه فراهم است.
مسابقات بين المللي ارشميدوس روسيه 2008، فروردين سال جاري در مسكو برگزار شد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن