تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815042738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

150 پروژه ميراث طبيعي در مازندران ايجاد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 150 پروژه ميراث طبيعي در مازندران ايجاد مي شود
ساري - خبرگزاري مهر: معاون حفظ و احياء ميراث فرهنگي، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: امسال 150 پروژه در حوزه ميراث طبيعي در استان ايجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدي ايزدي عصر يكشنبه در مراسم افتتاح موزه تاريخ شهر بابل در جمع خبرنگاران افزود: اين معاونت امسال در حوزه ميراث طبيعي، ميراث معنوي و ميراث تاريخي فعاليت جدي تري خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: آيين سنتي برفچال آمل و بيست و شش عيدي ماه لاريجان در آينده نزديك در فهرست آثار معنوي ملي كشور جاي خواهد گرفت.

معاون حفظ و احياء ميراث فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران با اشاره به ثبت 600 بناي تاريخي در استان تصريح كرد: پيش بيني مي شود تعداد بناهاي قابل شناسايي استان به هزار اثر افزايش يابد.

به گفته ايزدي، در برنامه امسال، 400 اثر از هزار اثر قابل شناسايي در فهرست آثار ملي كشور به ثبت خواهد رسيد.

وي با اشاره به راه اندازي موزه ها در اين استان يادآور شد: بنا داريم در همه شهرهاي استان موزه تاريخ شهر احداث كنيم.

اين مسئول با بيان اينكه موزه شهداي آمل در اين شهرستان راه اندازي شده است از افتتاح موزه شهداي بهشهر و تنكابن در سال جاري خبر داد.

وي همچنين از شناسايي روستاهاي جواهرده رامسر، كندلوس چالوس، يوش نور و ايوا آمل به عنوان بافتهاي تاريخي براي ايجاد موزه هاي روستايي خبر داد و گفت: مطالعات و مستند سازي اين روستاها در سال جاري به اتمام خواهد رسيد.

اين مسئول خاطرنشان كرد: تعداد پروژه هاي مرمت و بازسازي از 45 پروژه در سال گذشته به 55 پروژه در سال جاري افزايش خواهد يافت.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن