تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815042325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محروميت دستگاه قضايي از يك قاضي قاطع


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محروميت دستگاه قضايي از يك قاضي قاطع
قاطعيت وي در صدور احكام و مجازات‌هاي سنگين و اجراي آنها عليه عوامل برهم زننده آرامش مردم، نقش كارسازي در بالا رفتن ضريب امنيتي در مناطق نزديك به مرز جنوب شرق كشور داشته است
روز گذشته با برگزاري جلسه توديع حجت‌‌الاسلام محمد ابراهيم نكونام، دستگاه قضايي از يكي از قضات قاطع خود محروم شد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، نكونام كه از نزديك به دو سال پيش و اندكي پس از فاجعه تروريستي با حكم ويژه به رياست دادگستري استان سيستان و بلوچستان منصوب شده بود، روز گذشته، جاي خود را به حجت‌الاسلام حميدي داد.
اين مراسم پس از آن برگزار شد كه محمد ابراهيم نكونام، نامزد نمايندگي مردم گلپايگان در مجلس شوراي اسلامي شد و با احراز اكثريت آرا به مجلس هشتم راه يافت.

ورود نكونام به دادگستري سيستان و بلوچستان كه با گسترش اقدامات اشرار و تروريست‌ها همزمان بود، به همراه قاطعيت وي در صدور احكام و مجازات‌هاي سنگين و اجراي آنها عليه عوامل برهم زننده آرامش مردم، نقش كارسازي در بالا رفتن ضريب امنيتي در مناطق نزديك به مرز جنوب شرق كشور داشته است.

وي همچنين به تازگي نيز دو روحاني‌نما را كه با تروريست‌ها همكاري كرده بودند، محكوم به اعدام كرده بود.
اما گفته مي‌شود، حجت‌الاسلام حميدي، رئيس تازه دادگستري سيستان و بلوچستان نيز كه تاكنون معاون حجت‌الاسلام نكونام بوده، از سوابق برجسته قضايي از جمله بررسي پرونده‌هاي ويژه و خاص برخوردار است.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن