تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803334516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف شبكه تروريستي وابسته به آمريكا،اولويت خبري امروز روزنامه‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كشف شبكه تروريستي وابسته به آمريكا،اولويت خبري امروز روزنامه‌ها است
فرهنگ و هنر. رسانه‌هاي گروهي. مطبوعات. مطبوعات داخلي
امروز از مجموع ‪ ۲۴‬روزنامه مورد بررسي، ‪ ۹‬روزنامه(خراسان،حمايت،قدس،رسالت ،جوان جمهوري اسلامي،خبر،كاروكارگر و ايران)اخبار و گزارش‌هاي مربوط به كشف و خنثي‌سازي شبكه تروريستي وابسته به آمريكا را به عنوان اولويت خبري برگزيدند.

خبر،جمهوري اسلامي،جوان،رسالت،خراسان و حمايت ‪ ۶‬روزنامه‌اي هستند كه در تيتر مشتركي به نقل از وزارت اطلاعات جزئيات تازه از كشف و خنثي‌سازي يك شبكه تروريستي وابسته به آمريكا را اعلام كردند.روزنامه رسالت همچنين در متن خبر نوشته:شبكه تروريستي قصد انفجار نمايشگاه كتاب و برخي مراكز علمي و مذهبي و ايجاد ناامني در اماكن پر تردد در شهرهاي مختلف را داشت.

روزنامه كاروكارگر نيز در تيتر نخست از سوي وزارت اطلاعات اعلام كرد:
جزييات تازه از اهداف شبكه تروريستي وابسته به آمريكا در ايران .به نوشته اين روزنامه،سرويس اطلاعاتي آمريكا، هدايت اين شبكه تروريستي را به عهده داشته است.

جزئيات جديد از انهدام شبكه تروريستي آمريكايي - انگليسي خبري است كه روزنامه قدس در تيتر يك نسبت به برجسته‌سازي آن اقدام كرده است.

روزنامه ايران با درج روتيتر:وزارت اطلاعات جزئيات عمليات فريب شبكه تروريسم دولتي آمريكا و انگليس را تشريح كرد،در تيتر يك ‪ ۲۶‬روز نبرد اطلاعاتي ايران با سيا را منعكس كرده است.به نوشته ايران،انفجار در حسينيه سيدالشهدا(ع)شيراز يكي از سلسله طرح‌هاي تروريستي اين شبكه بود.

اخبار و گزارشهاي مختلف اقتصادي،دومين اولويت خبري رسانه‌هاي نوشتاري محسوب مي‌شود كه توسط ‪ ۷‬روزنامه بازتاب داشته است.

روزنامه جام جم در تيتر يك استقبال كمرنگ مردم از بانك قرض الحسنه را مورد نقد و بررسي قرار داده است.به نوشته جام جم،بانك قرض الحسنه مهر تاكنون فقط ‪ ۳۰‬ميليارد تومان سپرده جذب كرده است.

تيتر اول روزنامه آفتاب يزد به نقل از نماينده منتخب مجلس هشتم،مساله تورم را بزرگنمايي كرده است: اگر عرضه داشته باشيم تورم را كنترل مي‌كنيم روزنامه تهران امروز در تيتر يك توقف انتشار اوراق مشاركت را برجسته كرده كه بانك مركزي به دليل پايين بودن نرخ سود،اين تصميم را اتخاذ كرده است اعتماد ملي با لحني انتقادي در تيتر يك روزنامه مقاومت بانك مركزي در برابر نرخ سود تحميلي را بازتاب داده است.

روزنامه اعتماد با روتيتر:مستندات جلسه جنجالي كميسيون انرژي مجلس منتشر شد،در تيتر اول مشروح سخنان وزير نفت درباره واردات بنزين را بزرگنمايي كرده است.

تيتر يك روزنامه عصر اقتصاد اعتبارات بانكي سهميه بندي شد را بازتاب داده است.

سرمقاله اين روزنامه با تيتر: ‪ ۲‬توصيه براي خصوصي‌سازي به نقد عملكرد سرمايه‌گذاري بخش خصوصي پرداخته است.

روزنامه مردم سالاري با درج روتيتر:رييس كل بانك مركزي بر عدم ابلاغ نرخ سود بانكي پافشاري كرد،در تيتر يك تفاوت مصوبه دولت با گفته رئيس جمهور را بزرگنمايي كرده است.در مشروح اين خبر مي‌خوانيم:در واقع شعار و اقدام دولتمردان در كاهش نرخ سود بانكي بر مبناي اين تحليل بود كه نرخ سود بانكي باعث ثابت ماندن يا افزايش نرخ تورم است و با كاهش نرخ سود بانكي عملا تورم كاهش مي‌يابد در حالي كه در دو سال گذشته اين اتفاق نيفتاد و علي رغم كاهش نرخ سود بانكي از ‪ ۱۷‬به ‪ ۱۴‬درصد(در سال ‪۸۵)‬و از ‪ ۱۴‬به ‪۱۲‬ درصد(در سال ‪۸۶)‬نرخ تورم در سال ‪ ۸۶‬بنا به اعلام بانك مركزي تا نزديك ‪۲۰‬ درصد افزايش يافته است.

قهرماني تيم پيروزي،يكي ديگر از اولويت‌هاي خبري به شمار مي‌آيد كه توسط سه روزنامه اطلاع رساني شده است.

روزنامه همبستگي در تيتر نخست نوشته: جام هفتم در آغوش پرسپوليس .به نوشته همبستگي،پرسپوليس تهران قهرمان هفتمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال شد.

تيتر اول روزنامه كارگزاران،جشن تيم پيروزي را اين گونه بيان كرده است:
شكوه پرسپوليس .

روزنامه سياست روز در تيتر يك نوشته: روبان قرمز بر جام هفتم اين روزنامه همچنين نوشته: پرونده هفتمين دوره رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي برتر ايران با قهرماني تيم پيروزي و وداع شيرين فراز و صنعت نفت بسته شد.

تيتر دوم روزنامه‌هاي صداي عدالت،مردم سالاري،همشهري،اعتماد،اعتماد ملي، تهران امروز آفتاب يزد،جام جم،ايران،قدس،كاروكارگر و جوان نيز به اين رويداد مهم ورزشي و قهرماني تيم پيروزي اختصاص دارد.

‪ ۵‬روزنامه صداي عدالت،اعتدال،همشهري،ابرار و كيهان در تيتر يك به چاپ خبرهاي سياسي و مذهبي اقدام كرده اند.

روزنامه صداي عدالت انتقادات احمدي نژاد از اصولگرايان دو آتشه را بزرگنمايي كرده و متن كامل سخنان منتشر نشده رئيس جمهور در جمع دانشجويان بسيجي را منعكس نموده است.

هشتمين تغيير كابينه نهم موضوعي است كه توسط روزنامه همشهري به عنوان اولويت خبري برگزيده شده است.به نوشته همشهري،با اعلام رسمي حكم سرپرست جديد وزارت كشور و زمان معارفه وي در اين وزارتخانه،ديروز هشتمين تغيير در ميان وزيران كابينه دولت نهم رسما اتفاق افتاد.

روزنامه اعتدال همانند روزهاي گذشته به خبرهاي مذهبي توجه داشته و در تيتر اول از آغاز رقابت نخبگان قرآني دانشجو خبر داده است.

روزنامه ابرار در تيتر اول از توزيع شربت جايگزين ترياك نيمه دوم سال عملياتي مي‌شود خبر داده است.بر اين اساس اسماعيل احمدي مقدم گفت:هم اكنون شربت جايگزين ترياك در ‪ ۱۰‬مركز درماني اعتياد در حال گذراندن مرحله پايلوت است.

همچنين در صفحه اول ابرار با ديدي انتقادي به نقل از محمد خوش چهره آمده است: فشار اقتصادي بر مردم كاملا در رفتارشان مشهود است .

در تيتر يك روزنامه كيهان سخنان رئيس جمهور عراق در پاسخ به آمريكا،با عنوان: كمك ايران به ملت عراق دخالت نيست ،به چاپ رسيده است.اين روزنامه همچنين به نقل از جلال طالباني، رئيس جمهور عراق نوشته:در مورد مسئله وجود سلاح ايراني در عراق بايد توضيح داد كه ايران در دوران صدام اسلحه را در اختيار مخالفان عراقي از جمله اتحاديه ميهني كردستان عراق و ديگر نيروها قرار داد تا با حكومت مستبد بعثي بجنگند.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن