تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814939968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جذب اعتبارات دستگاه هاي اجرايي خراسان جنوبي 5/61 درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جذب اعتبارات دستگاه هاي اجرايي خراسان جنوبي 5/61 درصد است
بيرجند - خبرگزاري مهر: معاون برنامه ريزي استاندار خراسان جنوبي گفت: از سال ٨٦ تاكنون درصد جذب اعتبارات نسبت به تخصيص آن در دستگاه هاي اجرايي اين استان ٥/٦1 درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، مجيد اميني ظهر امروز در دومين جلسه برنامه ريزي و توسعه خراسان جنوبي يكي از عوامل مهم در مجموعه مديريت را نظارت دانست و افزود: پروژه ها چه قبل از كار، چه در حين كار و چه بعد از پايان پروژه نياز به نظارت دارند.

وي اظهار داشت: از مجموع ٤٠ ميليارد و ٨٤٩ ميليون و ٥٠٠ هزار تومان اعتبار ابلاغي به استان همه موافقت نامه ها مبادله و به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شده است.

اميني يادآور شد: در بخش اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي ١١٣ ميليارد و ٧٣٨ ميليون و ٧٠٠ هزار تومان اعتبارات ابلاغي به استان بوده است كه از اين ميزان ١٠٦ ميليارد و ٦٤٠ ميليون تومان اعتبار به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شده است تا موافقت نامه ها آماده شود.

اميني اعتبارات سيستم نظارت را ٩٨ ميليارد و ١١٣ ميليون و ٣٠٠ هزار تومان عنوان كرد و افزود: از اين ميزان حدود ٨٧ ميليارد و ٧٢٤ ميليون و ٩٥٠ هزار تومان مبادله موافقت نامه در شرف انجام است كه اين حكايتگر فعاليت مطلوب معاونت برنامه ريزي و مساعدت دستگاه هاي اجرايي در مبادله موافقت نامه هاست.

معاون برنامه ريزي استاندار خراسان جنوبي اعتبارات طرح هاي ملي استاني شده را حدود ٤٢ ميليارد و ٣٢٠ ميليون تومان دانست و اظهار اميدواري كرد: تا پايان هفته جاري تمام موافقت نامه ها مبادله خواهند شد.

استاندار خراسان جنوبي نيز در اين مراسم با اشاره به اقدامات مجدانه دولت و مساعدت هاي مجلس در تصويب قانون بودجه و ابلاغ ضوابط اجرايي قانون بودجه يادآورشد: دستگاه هاي اجرايي مكلف هستند موافقت نامه هايشان را از كانال هاي مربوط با سرعت و دقت ابلاغ كنند.

صولت مرتضوي با اشاره به بحث پيمانكار سالاري افزود: اكنون و با اين شرايط نبايد پيمان كار نبود بودجه و اعتبار را بهانه قرار دهد و دستگاه ها همچنين بايد بر اين امور نظارت كامل داشته باشند.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن