تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815082785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست مديران فناوري اطلاعات استانداريهاي شرق كشور در مشهد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نشست مديران فناوري اطلاعات استانداريهاي شرق كشور در مشهد برگزار شد
داخلي. جامعه اطلاعاتي. فناوري.

نشست مديران فناوري اطلاعات استانداريهاي منطقه پنج شرق كشور به منظور توسعه همكاريهاي مشترك و انتقال تجربيات در صنعت ‪ IT‬روز يكشنبه در پارك علم و فناوري خراسان در مشهد برگزار شد.

رييس پارك علم و فناوري خراسان در اين نشست گفت: رسالت اصلي پارك علم و فناوري خراسان "تجاري‌سازي ايده‌هاي نو" است كه از طريق حمايت از "مووسسات فناور نوپا" به خلق ثروت مي‌پردازد.

دكتر سيدحسن علم‌الهدايي ضمن اعلام آمادگي براي انتقال تجربيات و توسعه صنعت ‪ IT‬در منطقه پنج(شرق كشور) افزود: به منظور تحقق اين اهداف پارك علم و فناوري خراسان داراي دو مركز رشد اصلي به نامهاي مركز رشد جامع و مركز رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات(‪ (ICT‬است.

وي اظهار داشت: مركز رشد ‪ ICT‬پارك علم و فناوري خراسان با اخذ موافقت اصولي از وزارت علوم تحقيقات و فناوري در سال ‪ ۸۲‬آغاز بكار كرد و شهريور ماه سال گذشته با ارايه گزارش عملكرد سه ساله خود موفق به اخذ موافقت قطعي از سوي وزارتخانه شد.

او تاكيد كرد: اين مركز رشد داراي ‪ ۲۹‬مووسسه فناور نوپا است و تاكنون ‪ ۱۲‬شركت نوآور مستقر در اين مركز رشد با طي كردن مراحل رشد خود، از پارك علم و فناوري خراسان فارغ‌التحصيل شده‌اند.

وي در مورد زمينه‌هاي فعاليت مركز رشد ‪ ICT‬پارك علم و فناوري خراسان‌گفت:
امنيت اطلاعات، هوش مصنوعي، تجارت الكترونيك، نرم‌افزارهاي كاربردي و اتوماسيون اداري و صنعتي و همچنين خدمات مرتبط با دولت الكترونيك و شهر الكترونيك از جمله مهمترين زمينه‌هاي فعاليت اين مركز رشد تخصصي است.

رييس پارك علم و فناوري خراسان همچنين حمايت از ايجاد مشاغل مولد دانش بنيان مبتني بر فناوري را ماموريت اصلي مراكز رشد اين پارك دانست و تاكيد كرد: تجاري‌سازي دستاوردهاي تحقيقاتي و كارآفريني و حمايت از نوآوري و خلاقيت نيروهاي محقق است.

وي افزود: توليد و توسعه محصولات قابل عرضه به بازار و صادرات خدمات فني و مهندسي محور ديگر اين حمايتها را تشكيل مي‌دهد.

همچنين مديران ‪ IT‬استانداريهاي منطقه پنج (شرق كشور) از مووسسات فناور مستقر در مراكز رشد و پژوهشكده علوم و صنايع غذايي خراسان رضوي ديدن كردند و از نزديك با فعاليتهاي آنها آشنا شدند.

---> ايرنا.فناوري اطلاعات.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن