تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير ارشاد كهگيلويه وبويراحمد:تشكيل دبيرخانه‌شوراي‌فرهنگ عمومي اين استان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير ارشاد كهگيلويه وبويراحمد:تشكيل دبيرخانه‌شوراي‌فرهنگ عمومي اين استان ضروري است
داخلي. فرهنگي. شوراي فرهنگ عمومي.

مديركل فرهنگ و ارشاد كهگيلويه و بويراحمد گفت: تشكيل دبيرخانه مشخص و فعال شوراي فرهنگ عمومي اين استان به منظور افزايش سطح كيفي اين شورا و پيگيري بهتر مصوبات آن امري ضروري است .

قادر آشنا يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: براي پيشبرد كارهاي‌فرهنگي در استان كهگيلويه و بويراحمدبايد برنامه‌ريزي بلندمدت و كوتاه‌مدت متناسب با ساختار اجتماعي مردم اين استان انجام گيرد.

وي بيان كرد: با توجه به روحيات فرهنگي و اجتماعي فرمانداران شهرستانها و قابليت‌هاي بالاي مردم اين استان زمينه براي كار فرهنگي در همه زمينه‌ها فراهم است.

آشنا اظهار داشت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، فرهنگ عفاف و حجاب، فرهنگ كار و پيشگيري از جرايم سازمان يافته از مهمترين برنامه‌ها و مصوبات اين شورا در سال گذشته بود.

وي يكي ازمهمترين دغدغه‌هاي اعضاي شورا اعتبارات لازم براي اجراي مصوبات عنوان كرد و گفت: با تشكيل دبيرخانه و شروع به كار كارشناس ويژه شورا در قالب اداري مشخص به برطرف شدن اين مشكل مي‌توان اميدوار بود.

آشنا ابراز داشت: حضور مسوولان فرهنگ عمومي استان كهگيلويه و بويراحمد در جلسات كشوري در زمينه امور فرهنگي،انتقال ديدگاه‌هاي شوراي فرهنگ عمومي استان كهگيلويه و بويراحمد به مسوولان كشوري و بيان كمبودهاي بودجه بخش فرهنگ مي‌تواند به ارتقاي سطح كيفيت مصوبات شورا كمك كند.ك/‪۳‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن