تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معزي پور در گفتگو با مهر:كشتي گيران المپيكي از جام تختي انتخاب مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معزي پور در گفتگو با مهر:كشتي گيران المپيكي از جام تختي انتخاب مي شوند
سرمربي تيم ملي كشتي آزاد گفت: كشتي گيران المپيكي از دل جام تختي بيرون مي آيند و همين موضوع حضور تمامي مدعيان دوبنده تيم ملي را در اين ميدان الزامي مي كند.

محمود معزي پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان مطلب فوق افزود:لازم بود ميداني را براي انتخاب مدعيان و آماده ترينها برپا كنيم تا ضمن شناسايي مستعدين و با انگيزه ها بتوانيم جلوي تمام حرف و حديثها را گرفته و برترينها را انتخاب كنيم. به همين دليل نيز طي نشستي با مدير تيمهاي ملي و مسئولين فدراسيون به اين نتيجه رسيديم تا جام تختي را ملاك انتخاب بهترينها جهت حضور در اردوي بازيهاي المپيك قرار دهيم.

وي ادامه داد: كيفيت و اعتبار جام تختي كه به احتمال فراوان هم سر وزن قانوني برگزار خواهد شد با اين تصميم افزايش يافته و مردم كشتي دوست مي توانند بار ديگر تمامي مدعيان و قهرمانان خود را داخل كشور و رو در روي يكديگر ببينند ضمن اينكه مردان فني نيز بررسي و ارزيابي خوبي را بعمل خواهند آورد.

معزي پور در خصوص عملكرد نفرات اعزامي به جام علي اف روسيه گفت: ميثم مصطفي جوكار با استفاده از توانايي و قابليتهاي خوب خود و با شكست تمامي حريفان و مدعيان به مدال طلاي اين دوره از پيكارها دست يافت و بار ديگر شايستگي هاي خود را به اثبات رساند. سعيد احمدي نيز كشتي هاي خوبي گرفت و تا ديدار ماقبل فينال پيش آمد اما در اين ديدار و در واپسين ثانيه ها كشتي را از دست داد. حضور او نيز در اين مرحله از مسابقات جام معتبر علي اف قابل تامل است.

وي يادآور شد: رضا يزداني مدتها بود كه در هيچ ميداني شركت نداشت و لازم بود تا پيش از حضور در جام تختي موقعيت، توانايي، آمادگي و شرايط خود را محك بزند كه ميداني بهتر از جام علي اف براي اين كار در دست نبود. البته با توجه به اينكه او بايد در جام تختي هم وزن كم مي كرد ترجيح داديم تا وي را به يك وزن بالاتر بفرستيم كه با حضور در جدال و ديدارهاي اين وزن فقط در شرايط مسابقه قرار گيرد.

سرمربي تيم ملي كشورمان درخصوص آسيب ديدگي حيدري و شرايط وي گفت: در خصوص عليرضا حيدري فقط همين نكته را مي گويم كه او يك قهرمان شش دانگ است و بهتر از هر كسي مي تواند تصميم بگيرد كه آيا بايد وارد عرصه شود يا خير؟ ما فقط مي توانيم به او مشاوره دهيم و تصميم گيرنده نهايي در خصوص توانايي و شرايط وي خودش است. اين را هم مطمئن باشيد كه حيدري با توجه به تجربيات و سابقه خود شرايطش را مساعد ديده كه جام سنگين علي اف را براي استارت انتخاب مي كند وگرنه پيشنهاد يكي از اين جامهاي نمايشي را مي داد تا براحتي نيز قهرمان شود. در كل حضور وي در اين جام نشان از شجاعت و انگيزه اش دارد كه اميدوارم آسيب ديدگي اش نيز هر چه سريعتر بهبود يافته تا مانند ساير مدعيان بتواند شانس خود را در جان تختي امتحان كند.

وي در ادامه افزود: در كل حضور در جام علي اف براي كشتي ما لازم بود و با همين نگاه هم زمينه حضور را فراهم كرديم. مطمئن هم باشيد كه شركت كنندگان در اين جام و در كل كشتي گيران ما كه حال در خود توانايي كسب مدال از اين جام را مي بينند در سالهاي بعد پررنگ تر از پيش از برنامه اعزام به روسيه استقبال خواهند نمود.

وي درپايان گفت: حضور درجام تختي براي تمامي مدعيان كسب دوبنده تيم ملي و اعزام به بازيهاي المپيك الزامي است و در نهايت نيزكميته فني است كه تصميم مي گيرد كدام كشتي گير قابليت لازم را دارد و كدام كشتي گير بدون قابليت بوده و با قرعه و شانس موفقيت را بدست آورده. در نهايت نيز بهترينهاي برگزيده كميته فني به اردو دعوت شده و از بين آنها آماده ترينها به پكن اعزام مي شوند.

رقابتهاي بين المللي جام جهان پهلوان تختي طي روزهاي 16 و 17 خردادماه سالجاري و به ميزباني هيات كرمانشاه برگزار خواهد شد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن