تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كرج 120 اعزام به المپياد ايرانيان خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كرج 120 اعزام به المپياد ايرانيان خواهد داشت
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تربيت بدني كرج گفت: هيئتهاي ورزشي شهرستان كرج 120 اعزام به مسابقات دومين المپياد ايرانيان خواهند داشت.

علي فيروزگاه در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: در حال حاضر برگزاري مسابقات انتخابي رشته هاي مختلف ورزشي از سوي هيئت هاي مربوطه آغاز شده است و نفرات برتر هر رشته تعيين و به اردوها دعوت مي شوند.

وي افزود: حضور قوي تيمهاي ورزشي از شهرستان كرج به مسابقات المپياد ايرانيان از جمله اولويتهاي كاري سازمان تربيت بدني و هيئت هاي ورزشي اين شهرستان است تا بتوانند در اين مسابقات مقامهاي قهرماني را از آن خود كنند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: در حال حاضر يك ميليارد ريال اعتبار به منظور اعزام تيمهاي ورزشي شهرستان كرج به مسابقات المپياد ايرانيان اختصاص يافته است كه بايد با حمايتهاي ساير نهادهاي شهري اين اعتبار را افزايش داد تا تيمهاي كرجي با آمادگي بيشتر و انگيزه بهتر در اين مسابقات شركت كنند.

فيروزگاه يادآور شد: حدود 120 اعزام از شهرستان كرج به اين مسابقات خواهيم داشت كه هر اعزام هزينه اي بالغ بر يكصد ميليون ريال نياز دارد كه اين مقدار بيش از اعتبار فعلي اداره تربيت بدني كرج براي حضور در اين رقابتها است و بايد با ياري ساير ورزش دوستان اين مشكل برطرف شود.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن