تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816337834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير مسكن: آسان‌ترين راه براي خانه دار شدن ، طرح مسكن مهر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير مسكن: آسان‌ترين راه براي خانه دار شدن ، طرح مسكن مهر است
داخلي. اقتصادي. مسكن مهر.

وزير مسكن و شهرسازي آسان‌ترين راه براي خانه دار شدن را ، طرح مسكن مهر خواند و گفت: دولت در زمينه اجرايي شدن سريع اين طرح پيشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي "محمد سعيدي كيا" شنبه شب در ستاد تامين مسكن خوزستان در اهواز افزود: در اين راستا دولت براي حل مشكل مسكن و اجرايي شدن طرح مسكن مهر يك ميليون واحد زمين واگذار كرد كه نقش مهمي در جلوگيري از افزايش بي‌رويه مسكن در كشور داشت.

وي اظهار داشت: متقاضيان مسكن مهر با يكصد ميليون ريال سرمايه آورده و دريافت ‪ ۱۵۰‬ميليون وام بانكي صاحب خانه‌اي خواهند شد كه پس از اتمام ساخت آن سه برابر ارزش افزوده خواهد داشت.

وزير مسكن و شهرسازي كمبود سيمان و آهن را دو مشكل بر سر راه ساخت مسكن مهر عنوان كرد و افزود: تا شهريور امسال ظرفيت توليد سيمان از ‪ ۵۰‬ميليون تن فعلي به ‪ ۵۵‬ميليون تن خواهد رسيد كه با احتساب مصرف سرانه ‪ ۸۰۰‬كيلوگرم سيمان به شاخص قابل قبول در كشور دست خواهيم يافت.

وي گراني بي‌رويه برخي مصالح ساختماني از جمله شن و ماسه را در كشور بي دليل خواند و گفت: بايد در اين زمينه نظارت و كنترل كافي صورت گيرد تا دست دلالان و واسطه‌ها در بخش مياني مسكن كوتاه شود.

سعيدي كيا، پرداخت ‪ ۱۰‬ميليون ريال براي آماده‌سازي را گام نخست در اجراي هر چه سريع تر طرح مسكن مهر عنوان كرد و افزود: در استان خوزستان و بويژه شهرستان شوشتر گام خوبي در آماده‌سازي زمين توسط اتحاديه مسكن برداشته شده بطوري كه در اين شهرستان پنج هزار و ‪ ۵۰۰‬نفر متقاضي مسكن مهر ‪ ۵۵‬ميليارد ريال براي آماده‌سازي زمين پرداخت كرده‌اند.

وي با اشاره به اينكه طرح مسكن مهر بدون مشاركت مردم و شكل‌گيري اتحاديه‌هاي مسكن به كندي پيش خواهد رفت خاطرنشان كرد:اگر زمين آماده‌سازي شود و بانك‌ها نيز بموقع وام پرداخت كنند ظرف شش ماه افراد فاقد مسكن صاحب خانه مي‌شوند.

سعيدي كيا، با بيان اينكه در كشور هم اكنون ‪ ۲۷‬درصد اجاره‌نشين هستند ابراز اميدواري كرد در قالب انبوه‌سازي مسكن و تسريع در واگذاري زمين در امسال افراد فاقد خانه توانايي داشته باشند با سرمايه‌گذاري در بخش مسكن و تسهيلات بانكي صاحب خانه شوند.

وزير مسكن و شهرسازي به شروع عمليات اجرايي ساخت شهر "رامين " در ‪۴۲‬ كيلومتري شمال شهر اهواز اشاره كرد و افزود: اين شهر براي ‪ ۶۰‬هزار نفر طراحي شده كه بايد اجراي طرح‌هاي توسعه به ‪ ۲۴۰‬هزار نفر برسد.

در اين نشست اعلام شد از مجموع ‪ ۳۱۹‬هزار نفر در خوزستان كه براي طرح مسكن مهر ثبت نام كرده‌اند ‪ ۱۱۴‬هزار نفر واجد شرايط مسكن مهر هستند.

در اين نشست كه استاندار خوزستان و شماري از مسوولان استان نيز حضور داشتند اعلام شد استان خوزستان در زمينه طرح مسكن مهر كه به ابتكار رييس جمهوري مطرح شد در كشور پيشتاز است. ك/‪۶۴۰/۶۴۶ ۲‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن