تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814342755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دفاع فرمانده ارتش لبنان از سلاح مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دفاع فرمانده ارتش لبنان از سلاح " مقاومت "
بيروت - فرمانده ارتش لبنان با دفاع از سلاح مقاومت تاكيد كرد كسانيكه شرايطي پديد آوردند كه سلاح " مقاومت " در درگيري‌هاي داخلي بكار رفت ، آشكارا به دشمن صهيونيستي خدمت كردند.

به‌گزارش ايرنا ازبيروت ، ميشل سليمان اين موضوع را روز شنبه در بازديد از واحدهاي نظامي ارتش لبنان در مرزهاي جنوبي اين كشور با فلسطين اشغالي مطرح كرد.

وي افزود مشغول كردن سلاح مقاومت در داخل ، اطمينان خاطر اسراييل را در پي خواهد داشت و اين رژيم را براي تجاوز جديد ضد لبنان مستعدمي‌كند و فضاي داخلي نيز براي انجام اقدامات تروريستي مساعد مي‌شود.

سليمان بر ضرورت آمادگي كامل واحدهاي ارتش براي مقابله با هر نوع تجاوز جديد اسراييل و اجراي قطعنامه ‪ ۱۷۰۱‬شوراي امنيت باكمك نيروهاي پاسدار صلح سازمان ملل " يونيفيل " تاكيد كرد.

فرمانده ارتش لبنان افزود پيروزي بر دشمن صهيونيستي و ناگزير كردن آن به عقب نشيني از خاك لبنان در سال ‪ ۲۰۰۰‬و جلوگيري از تحقق اهداف تجاوزكارانه‌اش در جنگ تابستان سال ‪ ۲۰۰۶‬بايد موجب تحكيم وحدت داخلي و توسل به ارزشهاي دمكراتيك شود.

سليمان هدف از استفاده نكردن ارتش از سلاح در درگيرهاي داخلي اخير لبنان را تلاش براي حفظ آرامش و وحدت داخلي و جلوگيري از ريخته شدن خون بي‌گناهان دانست و گفت اين موضوع به مفهوم بي‌طرف بودن در درگيري‌ها نيست.

يك هفته درگيري مسلحانه در بيروت و ساير مناطق لبنان كه ‪ ۶۵‬كشته و ‪۲۰۰‬ زخمي بر جاي گذاشت،در پي تصميم دولت لبنان به بركناري رييس دستگاه امنيتي فرودگاه بيروت و از بين بردن شبكه تلفن ويژه حزب‌الله آغاز شد و با عقب - نشيني دولت از تصميم پايان يافت.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن